Mina ord och tankar

Alla inlägg den 26 juni 2017

Av Neta - 26 juni 2017 21:56

Idag var jag i Enköping. Besökte Drömparken och hann med en lunch på en uteservering på en liten gågata. I sol!
Vi gick också en sväng endes ån lite utanför Drömparken och såg en liten blå park och en örtagård.
Här kommer bilder.

Kan inte låta bli att undra över hur man gjort gjutformen till stolen. Bordet kan vara gjutet runt en söndersågad kabeltrumma men stolen är nog lite mer avancerad än så. Habegäret slog till direkt!

Av Neta - 26 juni 2017 00:58

Fattar inte att hela juni gått snart med. Jag hinner inte riktigt med.
Sen frukost idag med, och sen lyssnade jag på en pod med Anton Körberg och Chris om pappaliv. Både kul och intressant. Vi åt sillunch för att sill och gubbröra skulle ta slut. Det gjorde det inte, bara matjesillen. Kommer aldrig köpa nån annan matjes än Lidls, attans va god den är. Producerad i Sverige med.
Vi gjorde sushiris efter maten för vi skulle till Gränby, C skulle shoppa resväskor och kläder som passar i afrika. Byxor måste vara vida, kjolar långa, tröjor måste ha ärm och hon får inte visa tår. Ville att det skulle gå snabbt att göra sushin då vi kom hem.

Dom här väskorna blev det, bra kvalite', hårda med metallstag, bra hjul, kodlås, svindyra men snygga. Bra att dom går att förvara i varann.
Hon köpte 2 par "fladderbyxor" 2 långklänningar utan ärm som hon kan ha en T-shirt över, en öppen tunn tunika, 3 tunna silkiga tröjor, 2 sommarklänningar som hon ska ha hemma i sommar. Är ju rea överallt nu. Till och med jag köpte en ny top, och E två st.
Fikade på Fågelsången och handlade lite till sushin på Kvantum. När vi gick till bilen så öppnade sig himlen och C o L blev ordentligt blöta då dom lastade bilen.

Hem och gjorde ett rejält lass med sushi, E skulle ha matlåda och jag ska bort i morgon så tänkte det ska räck då med.
Sista veckan på sommarcafe't nu.


C gjorde egna med salami. Jag o E gjorde med gravlax, gurka, avokado, crabsticks vi köpt i burk i lag, jättebra smak på den. Garnerade m räkor på en del, pepparrotsvisp i med. Ingefära o soja till.
Bär efter idag med men åts som dom var, jordgubbar, hallon o blåbär. Gjorde en burk och skickade hem med E m dom med.

Såg Barnmorskorna i East end då vi åt sen åkte E hem. C o jag kollade Mirandas show. L skjutsade E med packning och körde sen hem hennes scooter. Hon bor ju typ 3 min härifrån.

Nu ska jag bädda till sängen och krypa ner också.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards