Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 juli 2017

Av Neta - 22 juli 2017 00:36

Haft så ini hoppsan ont i rygg och höfter i natt. Ändå sovit men typ nån timme eller ett par i stöten. Börjar lära mig äta värktabletter när jag behöver det med. Men är väl 24 timmars sittande som betalar sig nu. Tyckte ändå det kändes hyfsat i onsdags när jag vaknade. Satt ju i rullen igår med och ska så göra en del i Motala.
Sen den här jäkla slemhostan jag haft i flera månader nu. E säger att jag behöver en inhalator m starkare medicin hon har kanske rätt.

Vi var in och handlade idag, trodde jag skulle dö innan jag var hemma. Bestämde mig för att inte åka till sonen i morgon. Tänkte att dom andra får åka själva, klarar inte ta mig upp o ner för backen med kryckor när jag är så här. Men dom ville inte det, vi firar R senare, kanske gör nåt kul med honom.

Vi har haft lite räkfrossa här idag. Så gott, hade spetsat in mig på en bakpotatis till men dom var slut på affären, kan det vara för dom kostade 5kr? ;-) vi gjorde en tomatsallad m feta o oliver ist och åt med bröd, brie och romsås. Satt ute med.

Nu måste jag räta ut min rygg, hoppas på en bättre natt.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards