Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av Neta - 5 augusti 2017 01:44

Efter frukost idag ville Christine on till GC, hon skulle pausa sitt abbonnemang och ha ett svenskt kontantkort till sitt nr att ha i Zimbabwe, hon skaffar ett till där nere sen till en gammal spräckt lur hon har. Tar min gamla Iphone till Sverige och surflur.

När det var fixat köpte hon mer tyg och jagade bygelfria bh i bomull. Gick inget bra med det sista.
Däremot hittade hon både kjol, koftor och nån tshirt på rea. Vi fikade och handlade fänkål o lite till på Kvantum.

Vi hade tur 2 ggr, dels när vi kom, då började det stänka men vi hann in innan kranen öppnades, dels när vi skulle hem, hann in i bilen sen vräkte det ner.

Hem via affärn o ta ut paket, han hämtade Elle, en fika sen åkte L och jag till Tierp på volkswagencrusing. Vräkte ner några ggr på uppvägen och medans vi satt på Hemköps parkering och kollade från bilen. Sol emellan.

Det var inte så länge som det brukar vara säkert pga vädret, men några tappra åkte nercabbat.

Hem och kolla vad man kan hitta i skogen om man måste kissa

Otroligt att det fanns trots den torkan vi haft. Fanns gott om blåbär där i Torkelsboskogen med. Vi hittade även 2 dataskärmar och annat avfall som någon dumpat i skogen ist för att köra till återvinningen. Jag fattar inte varför, det är ju gratis att slänga där. ?


Vi såg en fin regnbåge med.

Hemma hade tjejerna maten klar, fiskpaket på grillen. Hade bara kommit några stänk här.
En lugn kväll med båda tjejerna hemma blev det, E åkte hem och dom andra 2 sover. Kryper ner jag med nu.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards