Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av Neta - 22 augusti 2017 00:10

I morse hade C tid på allergimottagningen och jag följde med, men höll på vända i dörrn. I väntrummet satt nån med väldigt mkt parfym på sig, mkt märkligt att man kan ha på sig parfym när man ska till ett sånt ställe. Som tur är så är det liksom ett väntrum i var ände på en korridor där så vi gick till det andra och det gick bra.
Kändes bra att jag gick med, vi fick en bra läkare och var där i över en timme. Fick så mkt bra info.

Sen gick vi via Stadsparken ner på stan. Köpte hennes badlakan och plockade sen hop en sallad på Ica och gick och satt oss i Gotlandsparken. Underbart väder.

Vi var inte precis ensamma där!
Ser ni kommunalarbetarn i roddbåten på andra sidan? Dom var 2 vilket syns i vattnet och sen rodde dom bort mot Haglunds. Tror dom hade en bra dag på jobbet.

L kom och hämtade mig och vi åkte och handlade lite till ikväll. C gick till stiftet för att få den dator och den kamera hon ska ha med sig för bloggen. Dom tog kopior på viktiga papper där även jag fick ett ex. Hon kom sen ett par timmar efter oss, vi slappade lite på altanen och den skrev hon upp alla koder till oss som vi kan behöva för ev räkningar mm som kan komma.

Hon packade det sista och vi käkade lasange enl hennes önskemål, L o E fixade. Jag kan just nu inte stå på hö ben. Får smärtattacker även i viloläge. Är det benet jag stöder på då jag kliver i och ur bilen. Blivit mkt åkande nu ett tag, så tror det är överbelastat.

Någon vill gärna följa med....

Nu har jag lagt mig, smärtstillande är intaget och jag hoppasfå sova ostörd.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards