Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 september 2017

Av Neta - 4 september 2017 23:11

Vaknade tidigt, trodde kl var mitt i natten för det var så mörkt men hon var iaf strax före 7, sen somna jag om till 9.30 Va tvungen att tända lampor idag så grått, kom lite regn med men inte så himla mkt.
Gått igenom gamla tidningar, behöver rensas på den fronten med.

Gjorde i ordning lyktan jag köpte m lite guldsand. Blev bra där på bänken, tände den nu ikväll.

Skrivit lite med C på messenger, hon vill gärna ha kontakt varje dag. Börjar väl bli lite vardag därborta med.

Hade gått bra för E idag med men hon var nog trött. Vi bestämde idag att vi ska fortsätta laga mat ihop på helgen då det funkar. Bra både för henne och oss och lite roligare än att bara göra åt sig själv för henne.

L har bestämt sig för att laga Saabeländet, ska hjälpa en kompis först, då får han väl lite betalt där o kan köpa det han behöver. Vad jag tycker vet ni redan.....

Börjat blåsa lite ikväll men inte hört nåt regn. Ska bli skitväder nu några dar om man får tro väderappen. Blev liksom höst direkt. Kanske blir tidig isättning av vinterfönstren på altan i år. Brukar kännas skönt när det är gjort och blir lite ljusare när markiserna tas ner. Blommorna klarar sig från lite frost också då det blir lite växthuseffekt. Måste lösa förvaringen av nya soffans dynor och kuddar med, inte helt lätt ska ju vara säkert för ev möss. Sett spår av sånna i garaget i våras men dom bor inte där iaf och inte uppe i bodelen heller tack och lov. Vitlöken hjälper!

Nu ska jag gå och städa min medicinlåda, måste beställa nytt och behöver ha lite koll på vad jag har kvar av det andra. Sen blir det boken och kudden.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards