Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 september 2017

Av Neta - 12 september 2017 23:05

2010 arrangerade jag ett litet event till förmån för RMH i Uppsala som då var nyöppnat.
Vi skickade så klart in alla uppgifter efteråt och iom det skrev jag också att detta var en engångshändelse.
Ändå har jag varje halvår sen dess fått redovisningsblanketter som jag bara gjort ett stort snedstreck över, skrivit att det inte är aktuellt att arrangera något mer event för min del och skickat in.
Det jag fick i somras kunde jag plötsligt maila in så gjorde det med samma besked som innan sen 2010. För nån vecka sen fick jag helt plötsligt en påminnelse med hot om vite på 1250kr eftersom jag inte skickat in uppgifterna.
Kollade om inte mailet gått iväg och jodå det hade det.
Har ringt tidigare men alltid hamnat i långa vänteköer. Så ledsnat och struntat i det. Nu ringde jag igen och kom fram ganska fort ändå. Ifrågasatte påminnelsen och funderade över om dom inte förstod svenska.
Jodå det gjorde dom och nu kunde dom helt plötsligt se mitt mail och dom hade svarat mig 4 sept.
Letat igenom alla brevlådor både på fasta datorn och paddan. Ser inget mail.
Men värst var kanske den förklaringen hon gav till att breven fortsatte att komma. Jag hade ju bara skrivit att jag inte skulle arrangera nåt mer, inte sagt upp licensen.....
Men herregud är inte det samma sak?
Nu påstod hon iaf att hon tagit bort mig och jag skulle få bekräftelse på mail, hon dubbelkollade min mailadr flera ggr men det har inte kommit nåt. Det var den 7 sept.
Vågar man hoppas på att det är över nu? Märkligt är det för jag får ju alla andra mail och har en vanlig teliaadr.

Hade min lediga fm idag, fixade och donade med garderober o kläder, sittandes men fick mkt gjort. Lyxade till frukosten med sånt L rynkar på näsan åt. Smoothie vägrar han ens smaka på ock avokado på mackan vägrar han. Det ska va smör och ost eller skinka.

Pratat med båda tjejerna idag, ringde även till mamma och pratade en sväng. C hade namnsdag, heter ju Åsa också. Fint väder och man kunde sitta ute stundtals iaf. Regn i natt och på morgonsidan men sen kom solen. 18 gr fick väl duga. C hade 31.. ..

Nu ska jag avveckla dagen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards