Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 september 2017

Av Neta - 25 september 2017 18:17

Lotten och jag har varit i stan idag, började med att gå till Svandammen och skulle kolla in Mandarinanden men den var inte där idag. Så vi gick och köpte lite lunch och satt oss vid ett bord i solen

Det var vi två och Stadsparkens alla getingar, men det gick bra ingen blev stucken.
Det är så höstfint nu

Lejongap och begonior utanför Flustret.

Träd vid Svandammen

Vid infarten till sjukhuset

På sushibutikens tak

Stadsparken

Vid Lycksalighetens ö.

På andra sidan ån

Lövstalöt

Efter Stadsparken for vi till Gränbystaden, tog en fika på CG och småhandlade lite jag glömt + en ny Sodastream, nedsatt med 300kr.
Gick ett varv på Ö o B, och sen över till Blomsterlandet.

Dom hade så fina Gloxinia, full med knopp.

Den här tyckte jag var fin. Blev den ist för att köpa olika växter till en grupp.

Lite höstpynt med

Servetter och sättvitlök.

Sen for vi hem, förbi Jordgubbsparkeringen.

Så härligt solig dag, ingen vind alls. Kan gärna få vara så här nu.

Nu ska jag steka lite pannbiff!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards