Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 16 december 2017

Om en vecka

Av Neta - 16 december 2017 23:51

Får jag krama Christine igen. En vecka! Tänker se till att jag har häcken full så det går fort och vi kommer vara på Arlanda i god tid.

Idag har E bakat julgranar, försökte även med polkagrisar men dom blev inte bra. Vi funderar på att glittra granarna m grönt, för vi märkte att lystern försvann lite när det var i ugnen.

Hon har även gjort brysselkex och syltkakor.

L o hon gjorde även långpannerutor med havregrynsgröt som bas. Blev så saftigt o fint bröd. Tjuvsmakade till maten.

Vi ska göra en vörtlimpa och lite hålkakor med så vi har matbröd över helgerna. Gjorten inköpslista idag och tror jag har koll på allt. Gjort den i ordning efter Maxis hyllor.

Själv har jag hållt mig undan, går inte att vara 3 i vårt kök. Planerat lite och kommit med muntra tillrop. Varit rätt trött också, verkar som förrgårnatten kom efter. I natt sov jag, ända till 7.30

E tänkte åka hem idag men det blev inte så. Ville ju äta med oss och kolla på återträffen så nu kan hon ju lika gärna vara kvar. L tar ju aldrig reda på nåt så packa kakor i burkar och frysa bröd får väl vi göra.

Nej men dags att sova va?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Onsdag 27 mars 01:06

Med den här jäkla tröttheten märker jag hur min mobilitet försämras också. I synnerhet direkt på morgonen då jag går jäkligt illa. Ont satan då också. Går dåligt jämt och måste alltid hålla i mig nu. Att bära nåt samtidigt försämrar också balansen om...

Av Neta - Måndag 25 mars 22:39


Kom inte receptet med, blir så trött

Av Neta - Måndag 25 mars 22:37


Jag hade spart Chokladvåfflorna Så,dags nu men iaf. Haha! ...

Av Neta - Måndag 25 mars 19:32

Känns som något är fel. Inatt sov jag dåligt men gick inte upp i morse utan sov till 11. Har som ett tryck över huvud och ögon men det är tydligen vanligt vid extrem trötthet. Ringde vc men dom har ingen tid förns i slutet av maj. Fick prata med en ...

Av Neta - Lördag 23 mars 23:33


Stavas det så? Hur som helst så glömde jag bort det totalt. Satt och lyssnade på den här. Jag har inte haft så mkt vallningar, inte alls faktiskt men vet ju hur det kan vara. Spröda och torra slemhinnor dock, inte bara på så känsliga ställen ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards