Mina ord och tankar

Alla inlägg den 6 mars 2018

Av Neta - 6 mars 2018 22:31

Så trött på hosta nu, dessutom har jag ett skal från en popcornkärna långt bak på tungans sida som jag inte får bort. Skaver ju!

Idag var jag på en lägenhetsvisning med en bekant. Ett hus byggt -17. Å herre Gud säger jag. Kodlås med tagg. Inga nycklar alls.
Liten lya med 2 rum men ingick tvättmaskin o tumlare i en o samma maskin, elektrisk handdukstork, diskmaskin, frys som standard, inte stor men lagom för en. Lite större kyl än halv o frys under, överskåp där med.
Den var liksom anpassad för rullstol som standard, breda dörrar, handtag i duschen, låg elcentral m.m Tittöga var det i dörren med. Postfack inne i porten och tidningsfack utanför varje dörr.
Öppen planlösning med köket på ena väggen i ena rummet riktig spis med ugn och 6 överskåp och 9 lådor nertill.
Jättefräsch och rymlig toa o dusch med arbetsbänk och skåp ovanför tvättmaskinen.
Linneskåp i badrummet, 3 garderober i hallen + städskåp, ytterligare 2 garderober i sovrummet där det var 2 fönster. Inglasat uterum utanför ett stort fönster som också var ganska stort. Inte så farlig hyra 6400 nånting. Markplan med öppnings och låsbara fönster i uterummet.
Förråden precis utanför porten även dom hyfsat stora. Luftigt mellan husen så inte så farlig insyn.
Varför hittade inte jag den först? Haha! Men har ju undvikit nyproduktioner.

Sen har dagen mest tillbringats i soffan, läst ikapp lite tidningar idag med och har nån kvar. Precis tagit hostmedicin så det lossnar. Drar mig nästan för att lägga mig ner. Trodde jag skulle hosta upp lungorna natten som var, får väl ta till nån huskur. Sprit kanske! ;-)

Tänkvärt!



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards