Mina ord och tankar

Alla inlägg den 26 mars 2018

Av Neta - 26 mars 2018 00:12

 

Kolla! Ser ni översta brädan? Nu syns den! Haha!

Idag kunde man ha skinnjacka, så skönt att slippa den bylsiga vinterjackan. 10 gr varmt och strålande sol.

Vi åkte in till stan som vi bestämt, började med Plantagen, där jag köpte lite blmmor till altanen

 

4 minipåskliljor, 1 bellis, 2 stora penséer, förgätmigejen längst till höger kommer från Nelins.


Hittade även Årets pellis där

 

In på ÖB och

 

Såg detta i entrén, tomater? haha!

köpte lite fruktkonserver, kollade efter gula värmeljus men dom hade bara med doft. Det tål ju inte jag.

En korv i solen och sen till Gränby


 

På Blomsterlandet hittade jag en gul ros till påsk, kan ju inte ha påskliljor inne längre sen ett par år.

Även Glad Påskskylten hittade jag där och en nyckelpiga som ni kan se i pellisen.

Letade efter Förgätmigej men det fanns inga där. Åkte till Nelins för jag vill ha deras frysta avokado, fryst i skivor. Blev väl lite andra fryssaker med.


Sen for vi hem och åt våfflor, på vägen in från bilen såg jag det här

 

Hänt under dagen

 

Först 2 lite matigare

 

Sen en med mixade hallon och grädde, orkade bara två hjärtan dock.

Fixat med matbloggen, pratat med C och började känna av gallan. Inte haft nåt anfall på flera år och bara tur jag hade voltaren som är kramplösande hemma. Känns lite fortfarande men har en tablett till iaf. Blev väl för mastigt med våfflor kanske.


Ska väl krypa ner i slafen och försöka somna ifrån det värsta. Börjar få lite frossa.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards