Mina ord och tankar

Alla inlägg den 30 mars 2018

Av Neta - 30 mars 2018 17:37

Varning för gnäll!

Tror aldrig jag haft så ont som jag har nu, inte nånsin, inte ens när knäna var som värst. Det är hö axel o överarm, börjar uppåt nacken. Äter full styrka värk o muskelavslappnande och det har noll effekt. Det brukar annars hjälpa bra.
Det konstiga är att jag vet inte riktigt vad jag gjort, överansträngt lite, jadå men det ska gå över efter iaf en kväll o natt, nu har jag haft tre sånna nätter. Ännu mer konstigt är att jag har full rörlighet, inga problem alls. Därför har jag inte åkt in än, inget fel ju, bara värk.

Nu total avlastning och högläge så ofta jag kan idag. Tjejerna o L får fixa, påsken får bli som den blir. Vi åkte inte ens på konstrundan idag.

Fick en påskpresent av Elle, en fin lite rutig vas/lykta med ett urgulligt ljus.

Så härligt med Lena L duken, tuppstaken med de fina handmålade manchetterna och gula tulpaner. Bokhyllan kunde ju varit mindre stökig kanske.

Mat enligt tradition, börjat så här idag och nu håller C på med en tårta. Nu soffläge med armen högt.

Visst längtar man lite till sommaren då man ser den här bilden. Så där vill jag ha det, sen....Haha! Snodde den på fejjan.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards