Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 april 2018

Av Neta - 4 april 2018 23:48

Idag kontaktade jag vc, men kom så klart inte fram så gick in på 1177 och skrev till sjuksköterskan eftersom jag har en tid om 2 v fördiabeteskoll. Så dom vet att jag kommer att ta upp det då. Försöker hålla området varmt och det funkar bra efter omständigheterna. Men funkar gör ju armen inte, idag när jag skulle ta soppa från kastrullen ner i tallriken fick jag först inte soppsleven över kanten för att tömmaden i tallriken, fixade inte att vinkla så. Allt rann efter kanten på kastrullen och ner på bordet. Fick liksom göra en stor rörelse uppifrån för att det skulle gå. Harsvårt att klä mig, även om jag tar den knäppaarmen först i tröjan. Ni får också ha överseende med hopskrivna ord, kan skriva på paddan med hela armen mot kroppen. Men ibland blir det inget mellanslag fast jagtrycker på det.
Är ju i ett skov nu men det brukar inte yttra sig så här precis. Eller har inte gjort innaniaf.

Till helgen kommer Sannex till stan, hade sett fram mot det men vågar nog inte gå. Är faktiskt P-H som på nåt sätt är inblandad i en 2-dagars dansgala, spelar själva med men dan efter Sannex. C ska gå iaf.

Allt går emot nu känns detsom. Hände en annan grej idag men måste smälta det lite först och rådfråga lite här o där innan jag skriver om det.

Så nu ska jag ta min kallsvettiga kropp till dusch o säng. Hoppas på sömn.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards