Mina ord och tankar

Alla inlägg den 7 juni 2021

Av Neta - 7 juni 2021 00:30

Ja hela nationens dag blev väldigt lugn här. Inte ens en flagga på bordet hade vi. Lite tråkigt men sånt är inte kul när man inte är en familj.

Mina fötter krånglar och jag har svårt att gå. Väntar ju på spruta 2 och vill inte riskera något. Så vi var bara hemma.
Sommarcafet i kyrkan som är 3 v varje år börjar i morgon och Elle hjälper till. Hon harvtrdan bakat lite.
Jag hoppas kunna gå dit och fika beror på hur svullna fötterna är.

Vi gjorde en räksallad till lunch och nu ikväll blev det citron och rosmarinmarinerad fläskfilé med risonisallad och jordgubbar och glass.

Festade till det och drack


Champis Haha! Men E dricker nästan ingen alkohol då det går dåligt ihop med hennes mediciner. Dricker jag vin kan hon ta en skvätt på botten och spä ut med fruktsoda, Den jag druckit med sen skilsmässan är mest Xet faktiskt och några kompisar. Senast i påskas delade jag och Leif en flaska vitt.

Jag har idag ovkså klippt min första mördarsnigel, fy farao va äckligt det var. En stor jäkel låg på en näva jag nyss planterat. Klippte av huvudet och det vällde ut nånting, lät den ligga. Aldrig att jag kommer att ta i en sån. Dom är ju kanibaler så jag hoppas kompisarna har käkat upp den. Blir väl inte många småplantor kvar heller. E hittade en på sin sida med. Ryser när jag tänker på det.

Lätt huvudvärk nu så,tog just ett piller, har nog druckit dåligt idag. Så nu ropar jag på JB.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards