Mina ord och tankar

Alla inlägg den 17 juni 2021

Av Neta - 17 juni 2021 00:43

Tog en rejäl sovmorgon men sov ändå oroligt. Blåsten fortsätter så åt frukost inne och gick sen ut på framsidan. Nästan lite svalt i skuggan så fick gå in efter en kofta. Tur att kaffet värmde lite.
Läst i min bok, åkte inte ner till caféet idag. Elle kom och vi pratade lite. Jag gjorde en sallad idag med

Nästan lik den jag gjorde igår. La till lite tärnad port salut ist för feta. Kom just på att jag sen inte åt nån mer mat, brukar ju alltid ta nåt lätt på kvällen.
Men grannen ovanför och jag började prata, det visade sig att vi gått i samma skolor, hade båda pappor som spelat nåt instrument i dansorkester. Blev en rolig pratstund. Sen röjde jag köket och plockade i en diskmaskin och så hjälpte E mig lite med vattning, jag tog kannor och hon slang.
Vi var helt slut båda två sen. Va lite mygg ute med.

Har sopor kvar men det tar vi i morgon om inte städtjejen kan hjälpa mig med dom. Måste tömma kassarna för papp, plast och metall.
Ny donna i morgon igen, svårt att få folk att stanna tydligen. Verkar inte som min Maria kommer tbx. Har lite småplock kvar men går upp i tid, sen kommer inte hon förrän kl 13.

Fick pkt med nya korta sommarbyxor idag


En holkärmstunika lika min gröna fast en gul och en vit ärmlös blus.


Har ju denna sen tidigare


Sen den här då jag kände att den jag har i blått skulle bli en favorit


Byxorna är korta men vida så det ser nästan ut som en kjol när man har dom på sig. Kan ju ha båda tunikorna till och även vitt så klart.
Kul med nytt!

Har lite ont i knäna nu efter vattningen. Fortf lite rostig i rören med. Ska bli varmt några dagar nu. Får väl försöka få upp det nya parasollet på nåt vis.

Men nu ska jag och min knorrande mage försöka sova!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards