Mina ord och tankar

Alla inlägg den 18 juni 2021

Av Neta - 18 juni 2021 00:28

Lägenheten är städad och alla kassar med sopsortering är tömda, till och med glas som det inte var så mkt i. Så skönt!
Men det är konstigt att jag blir så trött när jag har städ som inte städar! Haha!

När hon åkte satt jag mig i skuggan på framsidan och tog en kopp kaffe och en dubbelmacka med ost. Sen nåt som är himla gott i värmen, iskall ananas. Färsk eller från burk kvittar nog i det här läget huvudsaken den är kall. Direkt från kylen. Testa!


Det här då! Nu ska vi dricka must på sommaren med Haha! Freeway är väl Lidl:s märke. Men nej jag föredrar iskall cider som alkoholfritt på sommaren, och iskaffe! Fryser kaffe i istärningslåda eller påse, i med 5-6 kuber i ett högt glas och fyll på med mjölk.
Tänker inte tala om att man kan lägga i en glasskula och ringla över chokladsås för då blir ni så feta?.gör det sällan själv.


Sommarkantarellerna har kommit till Upplandsskogarna! Dom här är fotade i grannbyns skog. Absolut bästa! Mjälla och fina och så mkt smak. Dom bästa att torka med.


Sen kan man ju laga nåt gott och dricka pensionärssaft till! Haha! Ni ser va jag snodde det.


Den här står här och susar, kan inte nog tacka dig Humlan för att du tipsade om den här. Går på USB och står en meter ifrån mig, svalkar så skönt! 40 pengar på Dollarstore, tror det är 5e året vi har den nu.

Varit väldigt trött idag. Lite frusen också. Så nu ska jag krypa ner under sommartäcket, bytte idag.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards