Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 september 2021

Av Neta - 12 september 2021 02:12

Idag bestämde tjejerna, med hjälp av sin bror hoppas jag att jag vill ha kalas när jag fyller.
Men då som brunch, det är väl den enda sorts bjudning vi inte haft tror jag. Men dom får ta hand om det där. Sen får vi väl se om nån vill komma.

Jag har ju varit tveksam och det finns en orsak till det. Men när man väl börjar planera så känns det ju kul ändå. Om bara?.

C har skickat bilder från Partykungen, hon vill gå all in. Haha! Jag är väl lite mer nertonad.
Vi kan ju inte ha det i min lägenhet utan dom har bokat kvarterslokalen och det är väl runt 20 som fått inbjudan en sönd lunch till brunch. Familjen, några kompisar och några grannar. Lokalen är inte jättestor men vi satt ju runt 40 på grillfesten och kunde röra oss rätt obehindrat.

Vad är frunch egentligen? Vad ska man ha? Ja det blir inga ägg Benedikte iaf, tyvärr! Ja inga ägg alls faktiskt. Men lite småvarmt, lite plock, bubbel så klart! Tror det blir Mimosas. Vi ska ha mimosasprovning med lite olika bubbel. Tårta? Vet inte än, det finns ju alternativ. Eller också köper vi bara. Drycker? Ja vi får nog ha nåt möte om det haha! Kaffe och te iaf det är stensäkert!

Blir nog bra till slut, det brukar det bli!





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards