Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Nu har jag gett upp

Av Neta - 9 augusti 2013 23:52

Att kunna göra något alla 4, det verkar stört omöjligt och snart börjar E kanske jobba härut i kyrkan så nu får vi snabba oss o göra nåt med en unge i taget. Däremellan ska jag hinna till Grönan med b-barna också. Har väntat hela sommaren på intresse för det och nu när det nästan är försent har dom tyckts vakna. Tur det finns helger.

Vi var ju 3 dar i Malung, eller 4 då om man räknar uppkörningen men E har bara varit iväg över dagarna med kompisar.

Fördelen är ju att vi inte behöver låna ut djur eller vattkannor då nån alltid är hemma.   


22-timmars på sönd med en del gamla vänner. Lite marknader och dagsutflykter, en dagskryss och så vill min man upp på Insjödagen igen.

Fick inget boende på Leksandsstrand där vi brukar bo, är nån cup samma helg så alla stugor är bokade. Hittade dock i Siljansnäs på andra sidan viken, va lite billigare också så det kompenserar väl den extra milen eller vad det kan bli.


Sen har jag önskat mig boende i Ullared när jag fylller...  hoppas kan man ju.

Så har vi en 70-åring vi ska kryssa med o ha öppet hus för. Så lite fars o teater i Sthlm i höst.

Vi hade planeringsmöte häromdan. Det är några viljor och inte bara vår familj.


Har väl aldrig varit hemma så mkt som den här sommaren men så är det ju första utan uppehållslönen också, den gjorde ju att inkomsterna va dubbla under sjskr på sommaren och det är ju så det kommer att vara nu. Tur vi bor som vi gör så länge det varar.


Flera jämna födelsedagar framöver också, jag är väl inte drabbad av alla men många är det i år och på vårkanten med.


Annars har veckan varit bra, varit mkt vid sjön så klart men också haft 3 dar av pyssel med blommor o rabatter, vilket jag så klart får betala för.

Börjar mogna mer saker ute också som vi måste ta tag i och har lite kvar också. Saknar äpplena dock, sku ju köpt ett nytt men....


Nu ska jag iaf avsluta för idag, tjing så länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Fredag 29 mars 04:18

Mr X är här. Han somnade med lampan på och släckte den inte förns 3. Som att försöka sova med en strålkastare rakt in i rummet. Men jag var för trött för att orka väcka honom eller gå ut i vard.rummet och släcka själv. Nu kan jag inte sova. Han k...

Av Neta - Onsdag 27 mars 01:06

Med den här jäkla tröttheten märker jag hur min mobilitet försämras också. I synnerhet direkt på morgonen då jag går jäkligt illa. Ont satan då också. Går dåligt jämt och måste alltid hålla i mig nu. Att bära nåt samtidigt försämrar också balansen om...

Av Neta - Måndag 25 mars 22:39


Kom inte receptet med, blir så trött

Av Neta - Måndag 25 mars 22:37


Jag hade spart Chokladvåfflorna Så,dags nu men iaf. Haha! ...

Av Neta - Måndag 25 mars 19:32

Känns som något är fel. Inatt sov jag dåligt men gick inte upp i morse utan sov till 11. Har som ett tryck över huvud och ögon men det är tydligen vanligt vid extrem trötthet. Ringde vc men dom har ingen tid förns i slutet av maj. Fick prata med en ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards