Mina ord och tankar

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Neta - 7 juli 2013 14:21

Och här sitter jag   


Packade för att åka till badet men luften gick ur mig, har nåt konstigt tryck i skallen och jag är inte helt ok från UVI, så himla typiskt när kassan är skral. Har inte råd med fler läkarbesök eller mer medicin. Vete 17 hur jag ska komma till rätta med det här.


Vilar idag och ser tiden an, hittade lite resttabletter från en tidigare hästkur, 5 dar kvar men dom har gått ut, törs man ta dom? Jag vet ju vad jag har och vad kan hända?


Kaos vid badet idag, nedre parkeringen låst hur smart är det på en skala? Dubbelparkerat hela Sandbrovägen där man knappt kan mötas annars. Kommunen har tagit över parkeringen som bollklubben hade härute förut, det som var så bra även om det kostade en tjuga. Då var ju bilarna under uppsikt också. Nu parkerar folk som idioter, låser varann, blockerar för barnvagnar att komma ner m.m L ringde och bad mig försöka få tag på nån jour vid kommunen men det är inte deras väg och parkering. Nähä men dom har ju badet, varför skulle vår vägförening ha parkeringen? Tror inte det stämmer.


Nej nu längtar jag till aftonens svalka, då ska vi grilla laxpaket med Elle    om hon kan scootra helskinnad hem från badet bland trafikkaoset. Själv ska jag uppsöka skuggan i trädgården.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards