Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 30 juni 2017

Så himla ont idag

Av Neta - 30 juni 2017 02:14

Vaknade i morse med en fruktansvärd värk i handleden som sen spred sig uppåt. Jag skar lite grönsaker igår och skruvade hop korgen. Det straffade sig direkt. Jag kan verkligen inte göra nånting.
C köpte ett handledsstöd åt mig så ska ha det på nu både natt o dag ett tag. Hoppas det hjälper lite iaf.

Fixat med växter ute idag, med vä hand. E kom och hjälpte till med maten och blev kvar till det blev mörkt nästan.
Men nu ska jag sova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Måndag 18 mars 00:26

En med hög rygg som avlastar nacken och helst under 12000. Har sett två jag kan tänka mig. En på Möbelmästarna Och en på mio Men absolut inte så här ljus. Dom här två kostar ungefär lika mkt. Och går båda att höja med en förhöjning jag ...

Av Neta - Lördag 16 mars 23:47

Dom far som plockepinn. Så står det i tidningen på nätet och då måste väl det vara sant? Haha! Nej men på riktigt, det är väldigt blåsigt det ser jag med. Träden vajar väldigt djupt. Här började det fara snö i luften strax före 14. Just nu snöar ...

Av Neta - Fredag 15 mars 23:06

Skrev jag att det var vår igår? Nu har vi en orange varning om först stora mängder regn, sen hård blåst och som grädde på moset ca 25 cm snö. Senast vi fick sånna här varningar blev det mkt lindrigare så nu tror man (jag) ju det nu också. Säkert blir...

Av Neta - Torsdag 14 mars 22:34

Så typiskt när jag varit och handlat som i tisdags. Då kommer alltid ett paket till affären dan efter. Så också igår, mina hängpelargoner. En 2-färgad, lila o vit och en riktigt cerise. Hämtade dom idag. Tog in en stor pelargon i tisdags, klippte l...

Av Neta - Tisdag 12 mars 23:49

Annika och jag åkte in till stan strax före 12. Vi hade med oss fika o en lätt lunch. Här hemma var det lite disigt men i stan lyste solen från en molnfri himmel. Det hade den sen gjort här också. Vi skulle ju spana efter lite vårblommor, var säkra...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards