Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Idag har jag åkt scooter själv

Av Neta - 28 april 2013 18:08

  Tog scootern ner till dotra idag men först fixade jag lite på altanen


               


Satt ner mina penséer i korgen till Välkommenskylten, bellisen i lådan utanför dörren och satt mina stjärnöga, blev fint med dom vanliga vita och de lite glesa rosa tillsammans. Ska plantera om ampeln också men det får vara så länge. Ville kunna göra annat idag också.



    Elle har också en välkommenskylt med blommor men hon har 2 korgar på höjden. Utanför hennes altan blommar violer nu, så fint och på gräset utanför har hon både vårlök och scilla i gräset. Hon bor ju som med trädgård fast hon inte har det.


Gick bra att scootra, hade trott det skulle gå lite fortare än det gjorde på högsta bara.   Vi har ju långa gator här och det vore skönt att kunna gasa på lite. Lite läskigt i backarna, vi bor ju på åsen, tar nog ett tag innan man lär sig att det inte går fortare nerför. Lite läskig känsla.


Isen har gått idag, va iofs bara lite mitt i sjön kvar men nu ä det helt öppet. Lite varma dagar nu i maj tack så kanske jag skulle kunna morgonsimma lite i juni. Tänk er själva att nu skulle jag kunna ta med mig både frukost och tidningen, äta frukost nere vid badet efter en simtur. Läsa tidningen samtidigt medans man torkar. Gissa om jag längtat efter det. Maken är trög att få med på det men nu kan jag ju själv.  


Jaja vi får väl se om det blir så, nu ska jag iaf utfodra min familj.   







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Fredag 29 mars 04:18

Mr X är här. Han somnade med lampan på och släckte den inte förns 3. Som att försöka sova med en strålkastare rakt in i rummet. Men jag var för trött för att orka väcka honom eller gå ut i vard.rummet och släcka själv. Nu kan jag inte sova. Han k...

Av Neta - Onsdag 27 mars 01:06

Med den här jäkla tröttheten märker jag hur min mobilitet försämras också. I synnerhet direkt på morgonen då jag går jäkligt illa. Ont satan då också. Går dåligt jämt och måste alltid hålla i mig nu. Att bära nåt samtidigt försämrar också balansen om...

Av Neta - Måndag 25 mars 22:39


Kom inte receptet med, blir så trött

Av Neta - Måndag 25 mars 22:37


Jag hade spart Chokladvåfflorna Så,dags nu men iaf. Haha! ...

Av Neta - Måndag 25 mars 19:32

Känns som något är fel. Inatt sov jag dåligt men gick inte upp i morse utan sov till 11. Har som ett tryck över huvud och ögon men det är tydligen vanligt vid extrem trötthet. Ringde vc men dom har ingen tid förns i slutet av maj. Fick prata med en ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards