Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Neta - 4 december 2014 03:31

Idag var det dags igen för syrrans och min dag. Vi började på Rusta där Tina fyndade både duk till köksbordet och en jacka. Christine köpte en guldig julgran och jag som skulle ha vit tvål till min snögubbepump hittade polkagristvål. Blev väl lite mer småsaker innan vi traskade över parkeringen, förbi Coop för att beundra granrisbockar, och upp på Ikea för att äta lunch. Jag åt kyckling med ratatouille, bea och pommes. Mådde så klart illa efteråt, bea o pommes i kombo var nog inte så bra men hellre den än deras halvkontring och oftast kalla potatis.


Kollade köksbord och lite andra möbler efter det och sen ner en trappa. C hittade tallrikar och skålar, hon tänker visst flytta hemifrån ;)

Jag hitta järnek och mistelkvistar för 9kr st, sen köpte jag ätbara granar. Syrran köpte lite julklappar och C hittade fina röda småprydnader till sin guldgran. Avslutade med en fika.


Väl hemma sen upptäckte vi att vi inte hade tagit fram nån mat, så det blev en nödlösning men en helt ok sådan. Våfflor med Rom, rödlök, gräddfil och kräftstjärtar. Tillbehören var rester från helgen.

Slökväll i soffan sen och nu är kl strax 4 på morgonen och jag är klarvaken.


I morgon kommer Elle och vi ska baka lite saffran, vört och fröknäcke. 


Nu ska jag ge kroppen en sista chans att somna.

Kram och God Natt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards