Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 29 april 2017

Hur kan kaffepaket bara försvinna?

Av Neta - 29 april 2017 22:37

Köpte upp mig på kaffe till påsk. Nu är 2 pkt spårlöst borta. Ingen har sett dom och alla tror att jag kommer ihåg fel. Tur man spar kvitton. Sen om dom inte kom med från kassabandet eller in från bilen vet jag ju inte. Men inhandlade och betalda är dom. Men vad hjälper det! Tur E hade ett 1/2 pkt så vi överlever till vi kommer till affärn.

Sov ju nåt i natt iaf men är fortf så himla trött, fattar inte varför. Trött och varm! Har nog somnat 3 ggr i soffan idag. Det enda vettiga jag gjort idag är att jag gjort och lagt köttet vi ska ha i morgon i marinad. C hjälpte mig plocka undan lite och L dammsög. Elle kom på dan och kokade korv till lunch och båda tjejerna gjorde pizza till ikväll, det är ju iaf Kvalborg. Gjorde på tortillabröd, smidigt som 17 det ju.
E ska vara här till månd, vill ju vara med på sillunchen.

Svt Uppsala ska sända hela "Sista Aprilfirandet" från 7.30 i morgon och till och med mösspåtagningen. Det blir nog bättre kvalite' än tidningens webb-tv. Och då kan man ju kolla på tv via datorn. Funderar om vi ska lägga madrasser till 2 på golvet för vi hör ju inte till dom morgonpigga precis. (Skojar) Ni därute i landet kan ju också titta.

Men nu ska jag ta min kropp som är helt slut, till sängen. L sover redan. Godnatt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Onsdag 27 mars 01:06

Med den här jäkla tröttheten märker jag hur min mobilitet försämras också. I synnerhet direkt på morgonen då jag går jäkligt illa. Ont satan då också. Går dåligt jämt och måste alltid hålla i mig nu. Att bära nåt samtidigt försämrar också balansen om...

Av Neta - Måndag 25 mars 22:39


Kom inte receptet med, blir så trött

Av Neta - Måndag 25 mars 22:37


Jag hade spart Chokladvåfflorna Så,dags nu men iaf. Haha! ...

Av Neta - Måndag 25 mars 19:32

Känns som något är fel. Inatt sov jag dåligt men gick inte upp i morse utan sov till 11. Har som ett tryck över huvud och ögon men det är tydligen vanligt vid extrem trötthet. Ringde vc men dom har ingen tid förns i slutet av maj. Fick prata med en ...

Av Neta - Lördag 23 mars 23:33


Stavas det så? Hur som helst så glömde jag bort det totalt. Satt och lyssnade på den här. Jag har inte haft så mkt vallningar, inte alls faktiskt men vet ju hur det kan vara. Spröda och torra slemhinnor dock, inte bara på så känsliga ställen ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards