Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Neta - 25 februari 2014 23:42

Äntligen blev det av att gå till optikern o beställa nya glasögon, kommer att bli 4000 fattigare men det får gå.

Jag måste ju kunna se, och jag är så less på att byta glasögon så nu kommer jag ha bara ett par + terminal.

Hon rekommenderade inte mig att skaffa progressiva och det är inte första gången en optiker säger det till mig så jag var väl lite förberedd. I stället blir det bifokala, eller dubbelslipade men iaf så jag kan ha dom jämt.

Valde röda lite tjockare bågar än dom i stål jag har nu. Fick hjälp av en stylist. Dom kostade strax under 800 men jag hade ju 63% på det   trots att jag inte fyller förrän i höst men dom går på födelseår.


   

Har ju trivts så bra med min rosa Iphoneplånbok så när jag såg att den fanns i turkost så måste jag ju bara ha den   idag kom den.


 

Dom här fick jag av Elle i veckan, turkoksa fjärilar.


 

Köpte en rosa kalla idag också, tyckte den var så otroligt fin och nu lyser den upp lilla köksfönstret.


En bukett rosa tulpaner fick också följa med hem gillar den här tiden, ska ta mig upp till Blomsterlandet någon dag också och köpa lite nya växter till hallen. Har en låda på trappräcket ovanför kaninburen där jag brukar ha något hängande. (på andra sidan räcket än buren så klart)


Nu ska jag göra min dygnskoll på lägenhet, finns mest tvåor nu och finns det en trea så kan man ge sig 17 på att det är på våning 2 utan hiss    men men kanske är det just idag som "min" lägenhet finns. Håll tummen!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards