Mina ord och tankar

Alla inlägg den 2 april 2016

Av Neta - 2 april 2016 00:43

Jag klarade mig tror jag iaf, inte har jag lurat någon heller. Men det har varit riktigt kul att läsa på facebook.
Ica i Knivsta hade fått in ett parti felböjda bananer.
Spendrup ska börja sälja en brustablett som gör öl av vatten.
Man ska koka äggen med kaviar så slipper man kladda med den sen.
Ett HK nånstans sålde färdigskalade bananer i tråg, vårt eget HK gratulerade vinnaren till 711 miljoner på Eurojackpott.
Vår forsränning, en studenttradition på Valborg sen många år ska flytta till Enköping.
Ett dansband ska ta in ytterligare en medlem som förutom att spela bl.a tokigheter så skulle han sälja korv.

Ja det var mycket tok idag! Sen har Camilla Läckberg fått ett eget aprilskämt, en liten Polly på drygt 3 kg, Grattis till dottern!

Va lite grått i början av dan men solen kom sen. Elle kom en sväng och hade med sig några ägg, är inte många kvar efter påsk. Äggleverans nästa söndag så nu får vi hushålla. Äter inte gärna köpeägg när man vant sig med dom här.

Måste också förklara en sak för er. P.g.a att jag har dålig kraft i fingrarna kommer inte alltid mellanslagen med. Ibland når jag heller inte fram till rätt bokstav, t.ex o och i kan bli fel. Punkt och stor bokstav mitt i en mening vet jag inte vad det beror på, men ser att det blir så ibland.
Försöker kolla och redigera men ibland ser jag det inte förrän det är publicerat. Ha överseende med mina sjuka fingrar.

Nu ska jag iaf knö ner mig i sängen. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards