Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Neta - 9 oktober 2014 00:32

Trött på att vara krasslig men det går nog åt rätt håll nu iaf. Jag vill ju åka Rosella på lörd. kostar mig typ 0 kr så det är ett nöje jag har råd med   .


Ordnat sig för Elle också, världens bästa storebror kunde tillfälligt hjälpa henne. Får ta ett ordentligt snack sen hon o jag o se om hon tycker vi ska gå vidare med detta. Så här får det inte gå till.

Älskar när mina barn ställer upp för varandra också, då kan jag dö lugn när det blir dags   


Ca 45 mm regn har det kommit det senaste 1½ dygnet, lite till sen vi tömde och mer ska det komma i morgon.

Jag är på jakt efter en sydväst, har ju huva på regnponchon jag köpte, svindyr men huvan sitter inte kvar uppe när jag åker med scootern.


 

Idag kom det här på posten också, Tack! Ville ju se mina minnesord i tryck och så klart ville jag ha annonsen. Från Helsingborgs tidning.

Vet inte hur många ggr jag tog upp luren och skulle ringa henne igår, men det är ju oåterkallat slut med det. Mitt fortsatta föreningsarbete kommer att vara aningens tråkigare utan mitt bollplank. Frågan är hur det kommer att gå med Hypophysis nu. Orkar någon ta över?


 

Har precis suttit och skurit ner en massa parika, 22 st 100 g påsar i olika färger, några med två färger i. Ska väl räcka ett tag iaf. Men kostar den 10 kr/kg ist för upp mot 60 som den kostar senare i vinter då är det himla skönt att ha i frysen, bara rakt ner i maten sen. Gör lika med purjo men där tror jag det är en del kvar. Måste städa lite i frysarna och frosta av snart.


Idag var Christine till Olmed med sina fötter också, äntligen ska hon få hjälp. Men attans va det kostar, 2 000 kr för mjuka ilägg. Både E o L har ju hårda men eftersom hon är dansare så ska det vara bättre med mjuka tydligen. Fick beröm för att hon använde riktiga uppbyggda dansskor med mockasula också. Skilde 300 på hårda o mjuka ilägg men det går att göra även till dansskorna, det får det väl vara värt. Bara besöket idag kostade 300 också. Varför kan inte sjukvården fixa sånt här? Går ju inte på nåt högkostnadsskydd heller.


Nu ska jag ta en kopp med nåt varmt och en slurk ur medicinflaskan. Råkade tappa ett kärnhus från en paprika på golvet i köket och hör att L sopar nu. Det kan ju inte ligga där och gro   










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards