Mina ord och tankar

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Neta - 8 juni 2015 01:05

Har försökt förstå den här människan som ömsom hatar ömsom älskar mig. Påstår hen iaf. En släkting till oss i övre medelåldern

Vissa tider vill hen inte se mig, vissa tider vet hen inte hur väl hen vill. Så instabil och vänder hela tiden kappan efter vinden, tycker någon i hens familj annorlunda om något vi pratat om så vänder hen direkt.

Småtjafsar och är elak, kan skriva grejer som sätter sig som ett spjut i magen men fattar inte att hen sårar.


För en tid sen tyckte hen att vi var färdiga med varandra, jag ifrågasatte men kände sen att det kanske var lika bra eftersom hen är en sån energitjuv.

Sen började hen gilla och kommentera på Fb och Insta iaf. Och igår tog hen priset, förstörde hela kvällen med en så elak kommentar. Vi som haft en supermysig dag, den blev helt förstörd.

Jag kunde inte hålla käft när hen beklagade sig om en annan sak idag och sen var cirkusen igång, hen går verkligen ner på sandlådenivå.

Hen skrev att hen hatade mig. Ja men det var ju trevligt att höra!

Orkar inte öda mer energi, har nog med mig och min familj. Bestämde mig för att det fick vara nog så tog bort hen på Fb och Insta blockade.

Andas in andas ut...... det blir bra!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards