Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 augusti 2017

Av Neta - 4 augusti 2017 00:54

Kräftorna blev kanon med ny lag. Åts till lunch med färska rödbetor m feta och bröd.

Varit varmt och soligt hela dan. C o jag tog en tur ner till hennes jobb i dag och hämtade hem skor mm. Vi var tvungna att ha en glasspaus i värmen.

Andra stora skogsbranden på kort tid bröt ut idag med. Pratades om 4000 kvm norr om Fibysjön. Läskigt med skogsbrand.

Åkte in till biltema sen em och hade med middag som picknickmat. L skulle ha nåt till Forden och E o jag provsatt stolar att kunna ha med i bilen som inte väger för mkt. Hittade m ställbar rygg för 399 men ska fundera.

Handlade lite på Willys och åkte sen till stadsparken. Mkt folk mot sjh, Friskis o svettis gympa och nåt mer. Träffade I-B o M från gamla dansgänget och höll inte på känna igen M. Gått upp väldigt mkt i vikt sen sist.
Dom gick in men vi anslöt till picknickfolket. Många sällskap. Såg allt från fikakorgar till smörgåstårta o skumpa. Flera hade levande ljus. Bra underhållning. Molnigt och lite blåsigt.
I pausen kom det några stänk. Vi gav upp strax efter och när vi var på väg hem började det regna på riktigt. Väl hemma var det knappt nåt men det kom sen, regnade längre än en kvart iaf.

Glömde visa er Cs senaste alster från symaskinen igår.

Långa fladdriga kjolar. Den blå är jag lite avis på. Jag kan dock inte ha långkjolar, då blir jag fyrkantig.

Vi slappade lite en stund sen kollade jag och L på Ernst. Så nu vill jag ha en bastuflotte i sjön. ;-)

Varmt o kvavt inne trots öppna fönster o takfläkt. Ska iaf försöka sova. Hoppas på åska!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards