Mina ord och tankar

Alla inlägg under juli 2016

Av Neta - 18 juli 2016 11:02

Jag somnade till slut och vaknade strax efter 5 av vattenkokaren. Ja jag är lättväckt ;-D
Drack en kopp te, packade kylgrejerna och pratade lite med E som inte alls mådde bra. Övervägde att vara hemma men hon tyckte jag kunde åka.
Tjejerna yrade omkring och sinkade oss 30 min, vi hade bestämt att vi skulle åka 6 men kom iväg halv.
Drygt att åka så långt med husvagn och dyrt! Vår bil som normalt drar 0.6 vid långkörning var uppe i 1.35 i förbrukning. Då är det iofs en tung vagn. Väger bra mkt mer än bilen också.

Rastade i Rättvik, då var det gott med kaffe och pizzabulle. Sen attackerade jag en påse körsbär i bilen som var nästan slut då vi kom upp vid 12-tiden. ;-)
Kändes lite konstigt att åka in på "vår" gata och åka förbi Inger o Bosse där vi bott i så många år. Och hon såg lite förvånad ut då vi bara vinkade och for förbi :-)
C ville ju stå på campingen i stället för hon vill vara nära andra vänner.

C hade ringt upp och speciellt frågat om hon skulle checka in vid blå hallen där hon skulle bo, men vi fick veta då vi kom dit att nej det skulle hon göra vid ishallen på andra sidan riksvägen så det var bara krångla sig ut från campingen igen och åka dit och göra det.
Annars gick det smidigt och jag måste säga att det var väl ordnat på en så tillfällig camping. Elverk står utställda med jämna mellanrum och killar på 4- hjulingar anvisade platser och kollade avstånd.

Packa ur

Sätta upp tält

Vilket inte alltid är så lätt då det blåser. ;-)

Märkte iaf hur bra det varit att vi alltid haft barna till hjälp när vi gjort det. C har stenkoll både på iträdning, upprullningen på taket, sätta upp ställningen och hur man rullar ner och fäster. Sen hade dom ju en himla bra arbetsledare i rullstolen där bredvid..... ;-)

Som också tyckte det var mysigt att sitta där i solen och se ekipagen rulla in. 57000 pers bor i Malung den här veckan förutom befolkningen, helt galet.

Vi stressade på lite för vid 14 skulle vi ju ner till Grönlandsparken. Vi kom dit 3 min i, fanns inte en chans att ens komma in i parken så vi tog oss in bakvägen och ställde oss vid sidan av scenen. Vi såg därför Smookie på riktigt nära håll.

Konserten som var galet bra varade ca 1 timme. Träffade många vänner och bekanta så blev lite kramkalas efteråt.
Vi hade tagit med oss vår lunch L och jag för vi tänkte att vi kunde sitta i parken och äta den men dels var det slut med underhållningen efter Smookie, dels svårt att komma fram även då folk skulle ut därifrån. Det var galet mkt folk.
C skulle köpa en sallad så hon sprang in på Lidl och sen åkte vi tillbaka till husvagnen, tog ut bordet i solen utanför tältet och åt där. Då hade den tredje tösen anlänt också.
L hjälpte dom med det sista, vi fikade och sen lämnade vi.

Tog ett varv på byn, tankade och började rulla hemåt.

Åkte in till Siknäs där vi ska bo fred- sönd och det var väldigt fint där och såg välskött ut. Kostar 150kr/natt och person. Den lilla byn Gävunda var väldigt fin och idyllisk med. Precis före vandrarhemmet fanns en naturcamping där det kostar 50kr/ dygn att stå. Så billigt boende bara drygt 3 mil från Malung.

Strax efter Malung började Guldklaven på radion så vi hade bra underhållning hem. Hade tagit med potatissallad och lite strimlat kött så middagen var lättäten med fin utsikt bredvid kyrkan i Rättvik.

Det var gott med lite mat i magen och en kopp kaffe.
Sen brände vi hem i en underbart vacker sommarkväll. Guldklaven tog slut i Hofors, där ångade det på vägen av ett regn som nyss fallit. Vi fick inte n droppe på oss någonstans. Drygt på slutet, kisspaus vid Sandviken nånstans och lite dramatik då vi höll på köra på en, vad vi tror var en mårdhund och blev stoppade av polis med blåljus o allt vid Valbo.
Dom tyckte L körde lite vingligt en stund och han började nog bli trött. Han fick blåsa och dom pratade lite med oss båda, en polis på var sida. Så han tryckte i sig en banan, drack lite vatten och andades lite nattluft.
Bra att dom stoppade oss där kan jag tycka, jag hade inte uppmärksammat att han körde vingligt.

Hemma strax före midnatt och det gick ju snabbt att plocka ur bilen, sen sov jag ovaggad hela natten.
En jobbig resa men det var ju enda chansen för henne att få upp vagnen och jag ville inte att L skulle göra den själv.

Elle då, ja hon kände sig bättre igår men fick ett bakslag i natt. Så nu ska jag se hur hon mår och hur vi ska ta tag i det. Tanken är ju att hon ska bo här i helgen. Vi avstår så klart Malung om hon inte klarar det och får väl isf bara åka upp och hämta nästa sönd igen.

Av Neta - 17 juli 2016 00:20

Husvagnen står färdigpackad resten av huset sover men jag är klarvaken, det är så typiskt. Men jag kan ju sova i bilen, det viktiga är ju att L sover.
Ska inte bli jättevarmt däruppe i morgon så packade en kasse med lite långa ben och nån extra kofta. Fick för mig att prova den gröna vindjackan jag köpte i fjol och som satt tight över magen då. Orkade inte skicka tillbaka den o tur var det för nu är den väldigt rymlig.
Jag tar tillbaka det att jag bara skulle märka viktnedgången på glasögonen. Uppenbarligen har magen blivit mindre med. Annars tycker jag det brukar va brösten som tar första kilona. Där man inte vill gå ner.
Jag vill inte bli smal heller, vill ha kvar lite hull i ansikte och på halsen, finns inget fulare än när vissa magra tjejer åldras. Ser härjat ut på nåt vis och så vill jag inte bli. Men en del vill man ju ha bort iaf. Min åsikt!

E är riktigt dålig, har varit det hela dan igår och idag med. Inte fått behålla nåt och förlorat massor av vätska. Ett tag tänkte jag nästan vara hemma med henne.
Eftersom hon inte har nån egen cortisonproduktion är det jäteviktigt att öka cortisonet och vätska på när det nlir så här. Hon har försökt äta men det kommer ut fortare än kvickt. Så nu satt jag henne på bara vätska det dygn vi är borta. Det får hon iaf behålla någorlunda. Blåbärssoppa, saftsoppa och proviva är inhandlat. Vatten och mineralvatten emellan, varma koppen om hon känner för nåt mer salt. Sen får vi ha tät kontakt och det finns en backup. Hon ska föra lista över mängden hon dricker och skriva upp hur många ggr hon är på toa och hur mkt cortison hon tar så vi har lite koll. Hon kan också ta vätskeersättning om det behövs. Nu sover hon iaf.
På onsd har vi tid på röntgen i Enköping så sen får vi hoppas hon får snabb hjälp med sina problem.

Ja om jag skulle försöka törna in jag också! Om jag känner efter riktigt ordentligt så är jag nog lite trött. Natti!


Av Neta - 16 juli 2016 00:05

Ja köttet alltså, marinerat ett helt dygn. Skulle till och med ha dugt till min pappa och det vill inte säga lite! ;-) Han hade under många år kött som sin dagliga gärning och där dög bara det bästa. I den andan är jag uppfostrad. Nötkött kan ju annars vara lite svårt.
Mi o Ma kom tidigt och när dom kom så sken det upp så vi satt ute och kunde göra det med lite stödvärme hela kvällen.
Vi har druckit Sangria, ätit gott, druckit vin och haft det väldigt trevligt. Det blir inga sena kvällar längre för det är ju alltid någon som måste köra. Men tiden vi ses har nog inte minskat idag kom dom redan vid 17. Vi satt just och pratade om hur kul det var att vi som yngre skämtade om när vi sku ta färdtjänst till varann och inte våga vara ute sent. Färdtjänst har vi inte än men kvällarna har iaf blivit betydligt mer "tidiga" vi har ju några mil till varann nu. Förr vinglade man hem över parkeringen.

Mi kom med en rolig upplysning, det är tydligen fritt kräftfiske i Vättern några m från land och vi ska ju dit under den tiden.
Klart som korvspad att vi måste ha en kräftskiva med svenska kräftor. Får vi inga egna säljs dom vid varenda vägkrök där. Har sett fält med dill med så tillbehör finns. Andra tillbehör ordnar vi nog ändå.

Lite trött i ögat är jag, tänkte först vänta uppe på Christine men tror inte jag orkar det. E är här men mår inte så bra pga skiten hon har i levern och har inte kunnat äta någon mat förrän nu. Hoppas hon får behålla det. Åt iaf några jordgubbar med oss andra.

Fick mitt Tjänstepensionsbesked idag och en liten slant till blir det, man får vara glad över det lilla.

Hoppas ni också haft eller har en bra kväll! Nu ska jag sova, blev sömnig av körsbären som varit i Sangrian, förstår inte ...... ;-)

Av Neta - 15 juli 2016 01:46

Idag var det dags att röra på sig igen. Ja inte motion utan åka ut lite. Det blev lite bruksbesök, Forsmark var huvudattraktionen. Den finaste av bruksorterna tycker jag.
Jag vaknade 6.15 och kunde inte somna om. Så,drt har blivit en lång dag! Vi åkte runt 10 nån gång.

Vi kom fram lagom till förmiddagsfikadags, kaffe hade vi med oss och vi hade stannat och köpt varsin bulle på ett bageri. Fin fikautsikt.

Vi gick in på turistbyrån och kollade runt lite på vattenfalls utställning, tog lite broschyrer och E gjorde ett quiz o vann en minificklampa och ett "konto"kort som var en termometer och luftfuktsmätare.
Passade också på att dränera lite på toan som hade fint i fönstren. "Borsten" i förgrunden är grönt konstgräs.

Sen gick vi in på exprementverkstan och testade lite elkraft och magnetism. Står en personal där och gör lite olika expriment med. Har ni inte varit där så gå på den om ni kommer dit, lika roligt för barn som vuxna. Man får lite aha-upplevelser.
Utanför finns lite kul sysselsättning också, men där är det mest för barn.
På bilden ser ni bruksgatan med kyrkan i bakgrunden.

Det här är hantverksboden. Dom säljer smide, lite målade träsaker, textil, smycken, glas och keramik. Paret som jobbar och verkar där är fantastiskt trevliga.

Elle köpte en målad "Välkommenskylt" till sin dörr med blåklockor, rödklöver och prästkragar på blå botten och en gul fjäril på också.

Jag köpte ett armband med 12 mm sötvattenpärlor och snäckskalsblommor. Elle har sånna blommor som hon gör örhängen av i många färger, mellandelar och dom små pärlorna har hon med så får vi tag på sötvattenpärlorna kan vi göra fler.
Jag tyckte det här grå var så fint och det passar ju till allt. Det fina med sötvattenpärlor är ju att det inte finns 2 lika, alla är som individer nästan. Inte ens om du lägger 2 sandkorn i samma mussla blir dom lika.

Nu var i hungriga och gick in här. Värdshuset har öppet 10.30- 15 och serverar lunch från 11. En "Dagens" en "GI" och en sallad, + en salladsbuffe' och hembakt bröd. Dricka och kaffe + kaka ingår och på fredagar har dom dessert också. 90kr kostar maten. Boka bord så slipper ni köa!

Vi satt ute under de gröna markiserna.

E och L tog dagens, Carbonara och jag tog dagens GI som var grönsaksbiffar, brödet idag var morotsbröd. Mina biffar var jättegoda och låg på en bädd av varma grönsaker, lök, morot, paprika och squash. På låg ett berg av gröna blad och ärtskott, spenat, trädgårdssyra, ruccola och kanske nåt mer. Råkade dock se att 2 spenatblad var dåligt sköljda, tog bort dom och såg fler så tog bort allt färskt från den tallriken men hade råkost också så ingen fara.

Hade den här krukan i blickfånget då vi åt.

På en liten ö i vattnet står en staty. Och statyer och fina blommor finns också i herrgårdens trädgård och den engelska park som ligger strax bredvid.

Ja efter det tog vi ett varv med bilen innan vi åkte till Lövsta bruk. Vi visste att Ma var där med sina barnbarn men vi såg inte dom. Vi skulle ju hem till dom sen. Så vi kollade den fina herrgårdsparken där med och begav oss sen till Örbyhus.
Fika, prat och lite planerande som resulterade i att det blir grillfest redan i morgon. Annars skulle det dröja 2 v innan vi kunde ses. Då är det ju för 17 dags för kräftor.....
E fick lite hyra av Mi för scootern som ju underlättar hans mobilitet en del nu. Väldigt mkt pengar för henne som gör att hon kan köpa nya stolar till sitt utebord hon köpte beg häromveckan. Gissa om hon är glad! Det behövde hon bli nu mitt i all oro.

Så jag har precis tinat och lagt lite färsk rostbiff i marinad till i morgon. E o L åker in och handlar och köper stolarna tidigt i morgon, jag kan inte åka med då dom måste fälla baksätet och min rullstol får nog inte plats. Sen kommer E hit och hjälper mig. C har lovat att städa och har redan gjort hälften. Vi ska ses tidig kväll medans det fortf är varmt på altanen. Dricka lite Sangria, grilla och dricka vin. Vi ska bara ha lite plock innan och jordgubbar efter så vi behöver inte jobba ihjäl oss i köket heller. Nåt kryddsmör, plocket och sallad, potatisen får L fixa.
C åker på dans och sen har hon kompisen med hem på natten. Lö ska vi hämta, städa och packa husvagnen. Sen åker vi tidigt på sönd. C har gjort pizzabullar till rasten på uppvägen. Så det är L o jag som ska ha middag på hemvägen och lunch däruppe. Tror jag fixar nåt att ta i nypan och äta till lunch iaf. Men det kan ju jag fixa med när dom håller på med husvagnen.

Nu är det sovdags! Nattinatt!

Av Neta - 14 juli 2016 00:06

Jag har ju kladdat i båda bloggarna redan idag men kan ändå inte låta bli att skriva om detta.
Diabetessköterskan skulle ringa i morgon men ringde idag. Hon hade glada besked.

Kan ju erkänna nu att jag kanske inte trodde det hade blivit så mkt bättre, det har ju varit midsommar, vi har druckit lite vin och till och med ätit våffla och nån glass. Jag tog visserligen bara en kula och åt hälften men iaf sammantaget.
Så har det gått ner från 86 till 63 och jag har gått ner 4.2 kg till. Trodde inte mina öron. :-D
Hon kan verkligen peppa en också. Tabletterna gör ju sitt men inte allt.

Jag tycker ju det gått över förväntan, jag bara bestämde mig. Tror det sitter mkt i skallen. Rädslan för att behöva hålla på med mätare och sprutor gjorde nog sitt till. Har levt lite destruktivt den här vintern skitit i mig själv och låtit oron för R och Elle ta över. Inbillat mig själv att jag inte kunnat fika utan nånting till. Käkat godis både tokigt och (o)slugt. Men det är ju bara låta bli, tillåta sig att fuska lite då och då men kanske det räcker med en ruta 70 % choklad, det är 10 rutor på en kaka så den räcker ett tag. Jag har ju tur i det att jag egentligen inte är nån chokladmänniska. Men om det är vad jag tillåter mig att äta, ja då är den inte jätteintressant. Förstår ni vad jag menar?

Vi pratade om det där med simning med, men dels har jag ju ständigt problem med urinvägarna nu. Hade det förra sommaren också och dom misstänker att det är min rullstolsdyna som är för tät. Sökt om en annan, vet att det finns men fick avslag på det också. Blir ju mkt rullstol så här års och fast jag försöker byta plats då jag kan om man går o fikar t.ex Så sitter jag mkt i den ändå.
Sen har jag svårt att simma där jag inte ser botten. Att jag dessutom inte har nån hjälp och bara beviljats 10 timmar i månaden gör ju inte saken lättare. Har ingen ledsagare heller nu och lär ju inte få nån i sommar.

Min husläkare har slutat så jag hänger i luften nu. Men hon skulle ändå prata med någon av de andra doktorerna om läkarintyg på trning 2 ggr i veckan och sen tänkte jag att jag gör en helt ny ansökan om ledsagare till kommunen men nu gm LSS så får vi se. Dom måste behandla en sån ansökan oavsett, mitt nuvarande beslut är under SoL. Men min sjukdom är ju kronisk och faller inte under normalt åldrande så jag ska vara berättigad till LSS. Men sen är det ju Uppsala kommun vi pratar om.....
Mycket med det där. Tur man kan turerna sen innan.

Men i skit i kommunen nu och bli glad med mig ;-), firade med lite popcorn och vatten :-D I morgon ska vi åka till Forsmark och luncha har E bestämt sen till Örbyhus efter det. Mi ville det.
Så i morgon blir det utflyktsblogg igen!
Puss på er och sov gott!

Av Neta - 13 juli 2016 17:51

Ja i min nöjesvärld som är dans blir man som en vän nästan. Både med dom som kommer och dansar på samma ställen år ut och år in men även på orkestrar man åker på ofta. Ja bland dansarna har vi fått flera riktiga vänner men det funkar oftast inte så med musikerna, även om undantag finns.
När någon utav musikerna slutar kan man ibland bli jätteledsen. Man är ju van att se, höra och träffa den här personen ganska regelbundet, man pratar mer och mer och även om man aldrig har varandra i den privata sfären så känns saknaden ändå.
Det var kanske värre förr innan man hade facebook för nu kanske man ändå är vänner där och kan ses i cybern. Men alla har ju inte det eller har den rent privat.

Jag var till exempel jätteledsen när Micke försvann från P-H. Eller när Wahlströms och Bhonus slutade spela, eller Chris la av helt med dansmusiken. Det blir som ett sorgearbete light på nåt vis.
Nu kan jag inte påstå att jag var vän med alla dom här men man kramades och snackade lite efter dansen ändå.
Apropå kramar, hur många av er får uppskattning muntligt och en kram av era "kunder" efter jobbet, VARJE DAG? Nä tänkte väl det :-D det är nog bara dansbandsmusiker och dom som jobbar med vissa utvecklingsstörda som får det.

Men det är nog inte alltid så lätt i ett band heller! Man tillbringar mycket tid tillsammans kanske inte alltid under ultimata förhållanden. Dom måste ju om några bli som en familj. Som i alla familjer så knakar det i fogarna ibland och då händer det att folk slutar. Man blir ledsen men oftast kommer det ju en ny och det blir jättebra.

Ja ni undrar säkert vart jag vill komma men i ett av mina favoritband händer det tråkiga saker nu. En av killarna slutade i april. Vi tyckte det var jättetråkigt och blev samtidigt lite undrande. Just han hade man liksom inte trott det om. C hörde något rykte om att han fått sparken men jag litade inte riktigt på den källan. Så vi brydde oss inte om just det.
Men det var tyvärr sant. Och igår släppte någon bomben på facebook eftersom det stod i lokalbladet att en stämning lämnats in av han som fick sluta. Så himla tråkigt. Ja varför och deras ev bråk vill jag inte veta något om men nu är det ju som två läger på nåt vis.
Antingen så tycker man synd om honom eller om bandet som blivit stämt. Parterna har inte uttalat sig vad jag sett men den s.k massan gör det desto mer. Inte bara deras stammisar heller, helt plötsligt är det fullt med åsikter, både högt och lågt.
Den som delade artikeln menade att det ju var en allmän handling som vem som helst får läsa.
Ja det är det men den måste ju hur som helst börja delas av någon och sen hänger ju drevet på.

Varför? Ja man vill väl visa att man vet. Vad skulle det annars vara? Har någon med detta att göra utom de inblandade? Knappast!

Det här har som jag känt till bara hänt en gång innan. Av en helt annan anledning och ett helt annat band. Det var så där 30 år sen.
Kan ju så klart hänt utan att jag vet det, jag vet ju inte allt men det är så himla tråkigt hur det blir.

Jag gillar den här orkestern jättemycket och jag tycker han som slutat är trevlig, kul och bra! Tycker om honom.
Ser fortf fram mot att se dom i Malung, kommer att sakna X men vikarien som varit och jag hoppas är med då är en av dom som C gjorde sin prao med i 8an tillsammans med en medlem till i det bandet så ser fram mot att få säga hej o kramas där med.
Men jag tycker allt det som kom fram igår och idag är så himla tråkigt! Framför allt hur pressen nu skriver om det och hur gamarna skriver om både honom och bandet.
Eller är det som en kollega till dom skrev, att all reklam är bra reklam?

Av Neta - 12 juli 2016 23:24

Vi hade bestämt att det räckte med att vi åkte hemifrån 9, så fick vi iaf lite sovmorgon trots fasteprov. Man har ända till 11.30 på sig.
Vem vaknar 6 och kan inte somna om? Då hade jag ändå varit på toa vid 3 och borde sovit som en stock men nejdå. Blir ofta så där när vi har nåt vi måste iväg på.

L gick upp 8 och åt frukost så vi kom iväg lite innan 9, va så hungrig då vi åkte. Jag som brukar kunna greja o dona ett bra tag innan jag äter nåt. Typiskt va?
Fick vänta när vi väl var inne med, blodprover och kolla urin gick snabbt men jag har lite äggvita. Kan va en ny uvi men kan också vara en svampinfektion av pencillinet. Får vänta på besked till slutet av veckan.
Ja inget kul besked, dessutom fick jag vänta ytterligare på blodtryckstanten. Så klart hade undertrycket gått upp. Inte konstigt kanske.

Direkt hem iaf och då hade Stinagumman gjort frukost. Så vi åt tillsammans hon och jag sen satt jag kvar på altan. Fint väder, lite moln ett tag och började stänka men det blev aldrig nåt. Tror regnet i Uppland var ätt lokalt idag och det har också varit ett större elavbrott inne i stan.

Elle kom på em, hon och C gjorde lunch tillsammans innan C åkte till jobbet. E gjorde dessutom sylt av ett helt kilo lingon hon hittade i frysen. Hon åkte nyss hem men stannade över middan med som idag blev lite rester.
Vi började prata om stället L och jag ska bo på utanför Malung nästa helg, Siknäs heter det. Kollade lite bilder och det ser jättefint ut. Ligger på en smal udde några km nedanför Johannisholm och verkar omgärdat av vatten. Handikappbrygga med så kanske ska packa baddräkten då. Skulle vara skönt att få simma lite. Vi ska åka in och kolla innan vi åker hem på sönd.
Blir tidig avfärd och frukost efter vägen på sönd morgon. Cs kompis som åker med oss upp kommer redan efter en dans dom ska på på fred. Sen ska vi hämta husvagnen på lörd och så får dom packa den.
Vi räknar med att vara uppe strax före lunch och sen blir det uppsättning av tältet direkt, det enda dom inte klarar själva.

Om ni undrar varför vi inte har vår Skalman så är det för att den står i trädgården överväxt med mossa med läckage från pannan och en elbroms vi inte får eller fick ordning på. Någon gav upp!
Jag tycker vi kunde sälja iväg den men då måste man ju ta initiativ så det går ju inte...... Finns säkert nån som skulle kunna fixa den. Byta golvet är ju ingen big deal och pannan är väl bara att byta.
Ja han måste röja bort sly så vi får ut den med så klart. Det är alltså samma läge där som med golven vi köpt till hall och kök och all färg för 1000-tals kronor. Hade ju inte vart så dumt att fixa det innan färgen blir oanvändbar.
Föreslog att vi skulle börja med det efter Malung men då ska han till sin brorsa och lägga tak. Då kan man jobba men att brorsan skulle kunna hjälpa oss nej det vill han inte fråga om.
Närå jag är inte alls bitter..... men hur svårt kan det vara? Nu när man kan slipa luckor o sånt ute. Måla sånna kan ju jag sitta och göra under tak.

Men skit samma blir väl så att jag får köra över honom och leja nån, som vanligt, frågan är bara när vinsten kommer så jag har råd.

Nu ska jag iaf sova!





Av Neta - 12 juli 2016 14:01

Kolla på det här

Lövgrens ? Stensons
Bana 2 Donnez ? Sannex
Bana 3 Blender - Titanix
Bana 4 Gunhild Carling Family ? Martinez
Bana 5 Janssons orkester med Towe Widerberg ? Russindalens Spelmän
Bana 6 Blue Hawaii ? Excess

CL, Sannex, Martinez och Janssons är dom som är intressanta för oss. Bara hoppas att dom inte spelar samtidigt.
Betydligt lugnare på fredan då P-H och Voice delar på 4an. Bara parkera sig där, såg att dom dessutom fått nya publikplatser vid den banan. Inget annat är särskilt intressant den kvällen.
På dan däremot uppträder CL himself med frun och Ragnar Dahlberg. Det ska bli kul att se. Vi får åka tidigt hemifrån.

Lika på söndag, tältet ska vara uppe så vi kan vara i Grönlandsparken då Smokie är där. Avresa 06 har vi sagt, med frukostrast i Rättvik. Sen får "Pink ladies" klara sig själva. Vi lyssnar väl på galan medans vi rullar hemåt.

Det är ju nu till helgen, har gått här och trott att det är gott om tid men det är det ju inte. ;-D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards