Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2017

Regn

Av Neta - 14 augusti 2017 00:36

Vaknade sent till regn och 13 gr, snacka om kontraster. Solen kom iofs på sen em och det ska bli hyfsat väder kommande dagar men ändå.

Festen igår gick bra, C har väldigt trevliga kompisar och några av våra vänner kom också. 5-kamp, grillning, gott att äta och dricka, spel och mkt prat och skratt. Precis som det ska vara. Natten blev sen och väldigt mysig.
Sen kan vi ju konstatera att det finns underliga människor, inga av dom som var där dock. Men finns dom som tror dom är i centrum på jorden. Ska ha 100 % uppmärksamhet och som inte respekterar att man kan ha fler vänner och att man inte alltid är tillgänglig.

Händer en del kommande helger också, besök av vänner, kräftfest x 2 och en liten semestertripp ska det bli innan vi tar höst.
Ja just ja, sen åker ju C också ;-D mkt nästa vecka med.

Bild från en av 5-kampslekarna, kexet ni der vid halsen skulle hamna i munnen. Försök med det ni när man inte kan hålla sig för skratt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Onsdag 8 maj 00:41


Sitter i sängen med benen lite i högläge. Haft skor idag, har ett par uppbyggda och går i dom. Går jag upp på natten går jag dock barfota då det är minst snubbelrisk. Men tycker mina fot och benproblem räckte rätt bra, hade kunnat vara utan det här...

Av Neta - Tisdag 7 maj 00:10


Ont i båda hälarna har jag iaf, och det lutar åt det. Tycker på ett sätt att det är konstigt, jag sitter ju mest. Överanstränger inte fötterna direkt. Är inte heller jättepetig med skor. Man nöter inte dom i rullstol och scooter. Men först blev dom v...

Av Neta - Söndag 5 maj 23:41

På kort tid har 3 svenska folkparker fått sina dansbanor uppbrända och parkerna blivit mer eller mindre förstörda, 25 februari brann dansbanan i Skara Folkets park 19 april brann kanske den som låg vackrast i Sverige, Söderbärkes fina stora rot...

Av Neta - Söndag 5 maj 02:25

Väldigt sen sån men ändå. Då det var lugnt på baksidan satt jag kvar och lyssnade på boken. Fyllde servettstället och tog ut salt o peppar. Tyckte jag hittade riktigt fina servetter. Somriga iaf. I bakgrunden min fikakorg som bärs ut o in. In...

Av Neta - Fredag 3 maj 23:24


20 gr i skuggan på em, tycker det bara var höromdan sen som vi hade snöblandat regn. Likfullt kokar dom här upp Va en skön känsla att gå ut som man var utan ens en kofta och i *hoppiskor*, tog med sopor och hade sån tur att det kom en kille oc...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards