Mina ord och tankar

Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Neta - 11 februari 2018 13:33

Igår tyckte jag egentligen inte att något bidrag var riktigt bra i mellon. Blev besviken t.o.m på Stiko som inte alls lät som han brukar, L trodde att han hade fel på ljudet men ska det inte finnas tekniker som ser till sånt? Nu lät det som mummel, som han inte textade ordentligt och så brukar han definitivt inte låta. Synd!

Då var QX bra mkt bättre, bra artister, bra ljud, lätt och skämtsamt program. Vi tittade alla utom L, han är ju lite homofob.
E var kvar till framemot midnatt, hon stickade och jag läste lite emellanåt. Har börjat på Maria Gustavsdotters, Ylvas Bok, den 4 om kyrkoherde Morlandeus döttrar från Orust. Man får läsa avsnitt om alla fyra men mest om Ylva.

C och jag halvligger i varsin soffa och läser och kollar paddorna emellanåt nu med. L är ute och håller på med bilen. Jag ska göra en fiskgratäng så småningom och jobba lite vid datorn senare. Det är nog det som händer här idag. Grått så man är inte jättesugen på att gå ut heller.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards