Mina ord och tankar

Alla inlägg den 29 september 2016

Av Neta - 29 september 2016 00:58

Det här är en tulpan som heter Ice cream. Är den inte fantastiskt fin. Iaf i det här stadiet.

Lena Linderholms nya servis. Älskar att faten ser ut som blomblad. Tyvärr inte för min plånbok.

Får nog bli med ett sånt tjusigt plastglas då, men bra att slippa balansera glaset på tvättställskanten. Det tar ju bara längre och längre tid att fixa sig. Inte för jag gör det särskilt ofta nu men det händer.

Trånar lite efter att få dricka lite vin med, har inte vågat gjort det på ett tag. Har dock lärt mig att i den fantastiska facebookgrupp som finns att man kan dricka iaf ett par glas som D2a om man bara äter kolhydrater innan man lägger sig. Nu ska jag bara lura hit nån som är sugen, L är inte jätteförtjust i vin.

Fortsatt snorig och öm i halsen, det är nog på väg bort ändå tror jag. Brukar bara känna av halsen i början. Känt mig aningens varm men om det beror på feber eller att det är varmt inne vet jag inte.
Tagit det lugnt, sov till 9.30 och somnade ändå en stund på em så märks att man inte är 100.
E kom men eftersom det regnade i morse hämtade L henne. Hon hade också sovit länge så hon kom med sin frukostmacka i handen.
C har varit hos en kompis i Gävle och träffat en bebis. Handlade åt mig i Tierp på väg hem. Åkte Upptåget därifrån och tillbaka och buss till och från dit. Smidigare än att åka t stan tycker hon.

Har lite lätt huvudvärk så kanske skulle avsluta dagen. Sov dåligt natten som var så hoppas på en bättre natt i natt. Det är ett fantastiskt vackert norrsken ute.

Lånad bild.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards