Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Neta - 12 mars 2017 12:49

Jag klarade mig över fredagen men redan i bilen hem började takdroppet. Men hellre snuvig än att ha ont i halsen. Är inte jättesjuk men har lite feber iaf tror jag. Köpte några Echinagarddroppar men struntar i det, brukar ju gå över på ett par dar.

Kollade reprisen på Lets Dance igår, vissa deltagare vet man ju knappt vilka de är, tror dom börjar få ont om kändisar. Kanske skulle tipsa redaktionen om att göra en Dansbandssäsong. :-) kanske inte så kända dom heller men dom har ju sin publik iaf.
Stina, som ju bor här i Uppsala gjorde ju bra ifrån sig. Har på sistonde haft lite svårt för henne när hon kört sina protestfilmer på insta, tycker det går till överdrift. Vi fattade liksom budskapet redan efter dom första filmerna, sen kom några hundra till. Inte så säker på att jag kommer att följa det så mkt som jag gjort förr.

Så mello igår då, vi röstade ju så klart på Owe men fattade ju samtidigt att han inte skulle vinna. Trodde nog på Viktoria, men Robin är nog en bra representant också. Man har ju nästan glömt låtarna redan.

Blir nog en lugn dag på soffan idag, det som händer idag är att dom kommer med ägg. Får ju direktleverans från en gård i närheten. Mer spännande än så blir det nog inte ;-D Har till o med kycklingen färdig i kylen, bara att värma och göra nåt tillbehör. Salladen är också klar då vi numera oftast gör veckosallader.

Tror jag gräver fram nån film och kollar på.



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards