Mina ord och tankar

Alla inlägg under maj 2017

Av Neta - 1 maj 2017 13:13

Det är den här månaden det händer. Björkarna börjar ju redan slå ut och det finns vitsippor här och var men dom där riktigt vita mattorna finns inte här än. Det är sent i år. Men nu ska det ju bli värme så det är väl bara ta sin allergimedicin och ut och njuta. Ska börja med kaffe och glasstårta på altanen strax.

Finalborg idag, tid för återhämtning. Blev en annorlunda Valborg för oss då varken Elle eller jag är riktigt pigga. Vi såg allt på TV utom champangegaloppen. Åkte iaf till Österby i går kväll, E, L och jag. C var ute på eget så klart.

Det var skönt att komma ut och andas lite kvällsluft. Vi träffade på årets första mygg också. :-D Fint runt herrgårdsdammen med lyktor placerade runt den och belysning i fontänen. Inte en smällare, så skönt!
Mer folk än förra året, varmt o skönt trots lite mulet. Vi var där nån timme, tog ett varv runt badet och åkte sen in i Dannemora. Helt dött där, såg inte en människa, lika i Örbyhus där vi också tog ett varv. Såg några eldar iaf och några till runt Vendel på vägen hem sen. Hemma gick luften ur totalt och jag låg i sängen minutrarna före midnatt, hur många Valborgskvällar har det hänt?

Idag är dt redan över 20 gr på altan och det blir nog en utedag. Bäst att passa på. C jobbar kväll och E är kvar över dan iaf.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards