Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 september 2017

Av Neta - 3 september 2017 19:45

Inte gjort så många knop sen vi kom hem, vi hade lite matlagningsdag igår, inte mkt jag klarar nu, axeln behöver ta igen sig efter alla rörelser jag egentligen inte kan göra, men E o L klarar ju så mkt mer. E blev därför kvar till idag. Blev ju mörkt innan dom var klara. Inte kul att scootra hem då. Men blev iaf nån matlåda till henne med. Hon börjar sitt ideella måndagsjobb i morgon.

Som ni kanske sett har C nu wifi och kan själv skriva både på messenger och facebook, lägga ut bilder m.m Så nu kommer jag inte skriva så mkt mer om henne. Uppkopplingen kanske inte är så stabil men den finns ju iaf.

Pratade lite med våra kompisar i O-hamn igår. Vi har inte setts på över ett år, har inte passat och dom förbereder ju ett nytt boende i Lessebo. Haft mkt med det som nu fungerar som fritidshus tills han går i pension, då planerar hon också att gå ett år tidigare. Sen ska dom sälja sin 10-rumsvilla på gräddhyllan i O-hamn med havsutsikt och hela köret och leva på dom pengarna. Spela golf, åka husbil och bara ha det bra. Kommer hit snart så vi får umgås lite en helg iaf.
Lite sugen att göra så vi med, men då blir det lägenhet i stan, utan snöskottning och gräsklippning.





Hösten börjar komma, märks på kvällskyla, mörker och gula löv. Snart ser vi bra mkt mer av sjön.

Måste visa min roliga potatis jag fick igår, ser ut som Hoburgsgubben. :-D

Den här skapelsen då! Så läcker, från nån trädgårdsdag på västkusten.

Nu ka jag kolla på Saltön, tog en paus i skrivandet och plockat in lite rent i garderoberna och får så himla ont. Behöver sitta still en stund. Hoppas det är nåt mer sebart, annars får det bli boken. :-)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards