Mina ord och tankar

Alla inlägg den 14 april 2020

Av Neta - 14 april 2020 18:56

Fixade lite vid datorn med ansökan om färdtjänst och autogiro för nya hyran. Försökte deklarera men klarade inte det där med vinstskatten för husförsäljningen, vi fick inte till det. Fått alla uppgifter men ändringarna funkade inte. L har gjort sin så vi tar min när han kan vara här.

Vi skulle skjutsa hem Elle men ta vägen om Fullerö. Räknade med att kunna äta en lätt lunch och köpa ett par smalaväggljusstakar jag sett.
Men vi gick inte ens in, så fullt med bilar på parkeringen så dom stod på extraparkeringen också. Vi tordes inte.
Vi åkte upp till Kocken och Kallskänkan och åt ist, där var vi nästan ensamma.

Fläskytterfile?, potatisgratäng och rödvinsås. Inte den snyggaste uppläggningen men gud så gott det var.
Sen tankade vi lite billig bensin, 10.99/ lit, på Ingo. Åkte till stan på lite körsbärsblomspaning. Lite tidigt men vi såg två rosa träd utslagna iaf.

Vid rektorsvillan var det fullt med scilla och vårlök i gräsmattorna. Det här var inte den finaste.
Elle ville handla lite så vi åkte till Lidl.

Jag hittade en söt solcellslampa också.
Kom hem till en ensam kväll. Känns när vi varit 2 i flera dygn. ?

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards