Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 april 2020

Av Neta - 16 april 2020 00:35

Överallt haglar nu lovorden över Adam Alsing, så tragiskt död i corona. Dom som kände honom verkar vara i chock. Han jobbade väl mest i radio nu va? Länge sen jag såg honom på TV. Tragiskt är det iaf och tur man inte vet när det tar slut för en själv.
Livrädd dock att mista några av mina nära. Tjejerna, Leif så klart, syskon, föräldrar eller nån ur kompisligan. Skulle vara hemskt så var snäll och håll er på benen. Var försiktiga! Vill se slutet på det här med er.

Ser tillbaka på en fin påsk med dom som betyder mest för mig. Idag tog vi tag i flyttningspackningen. Så nu får man bo omgiven av kartonger några veckor både här och därborta sen. Mest packat det som finns i skåp och lådor. Ska ju bo några dar till. Haft hjälp idag och får det i morgon med.

C och jag var en snabb sväng till Fullerö

Höll på slå på rygg när dom skulle ha nästan 500 för den här. Köpte ist 5 magnetiska ljushållare och frågade Leif som är på skroten ibland om han kunde hålla utkik efter nåt lämpligt. Så vi får väl se.
2 väggljusstakar jag spanat in, en rund stenmatta och 4 låmönstrade ovala assietter i keramik jag sprang på i reahörnan fick jag med mig hem. De senare för halva reapriset gjorde inte ont alls.

Beställde 10 matlådor från Dragon gate, 35kr styck och fri hemkörning. Vet ju att jag kommer att ha ont nu och skönt med nåt lättvindligt.

Sen packades 7 lådor. Ont nu!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards