Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Mello

Av Neta - 16 mars 2015 00:40

Glömde ju skriva om den, så uppfylld av våren   


Alla trodde ju att han med Jojken skulle vinna och det hade ju varit svenskt iaf, tror det finns bara här i Norden va?

Kvinnaböske var lite av favorit för mig, tycker det här svenska lite klämkäcka upptempot är bra.

Samir och Viktor gillade jag också, fart och fläkt och ingen tung text.

Men jag trodde att det skulle stå mellan ungtupparna Saade och Zelmerlöv och då föredrog jag Måns så på det viset fick jag rätt, och i ärlighetens namn så tror jag han är mer internationell än Kvinnaböske. Tycker han mognat också.


Tyckte lite synd om Jessica A, gillar henne hon verkar äkta på något vis. Men var glad att farbror Magnus inte gick och vann. Vist har han en kanonröst men han är lite väl konstgjort präktig för mig.

Dom andra har jag redan glömt.     





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Lördag 27 april 21:55


Har ni nån sån pryl som ni använder mycket och känner att ni inte kan vara utan? Jag tror iofs att vi alla har flera sånna. Jag har den här. Den är inte så stor, du kan riva saker direkt på tallriken med den. Min står ofta kvar på köksbordet....

Av Neta - Lördag 27 april 16:24

Både igår och idag har det småsnöat och inte varit mer än högst 5 gr. Inte varit så sugen på att gå ut. Skulle ju köpt potatisbullar för att prova det där i våffeljärnet men hittade 2 bakpotatisar som börjat bli lite skrynkliga. Rev en sån med en 1/2...

Av Neta - Fredag 26 april 00:43

Idag startade den med ett så smart recept. Du kör färdiga potatisbullar i våffeljärnet. Blir frasiga och platta som rårakor. Funderar på om jag ska göra sånna som fredagsmys i morgon. Kom på att jag har allt till en Skagen också. Räkor, dill, rödlök,...

Av Neta - Onsdag 24 april 23:58


2 små barn mördade och en politisk attack där människor skadats svårt. Jag minns när det nästan blev tidningsrubriker om nån slagits med nåt annat än knytnävarna. Jag har väl också blivit extra känslig mot sånt här efter att vi mist Elle. Önskar ja...

Av Neta - Tisdag 23 april 17:25


Den tär på min SLE tärda kropp. I morse var det full sol och blå himmel men 0-gradigt. Det kämpade sig upp till 7 gr. Ser så skönt ut men det är det inte. Fick ett medelande i Bjkl gruppen om att det är rådjur som härjar på kyrkogården, precis som ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards