Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 4 juli 2019

Inte varit utanför dörrn idag

Av Neta - 4 juli 2019 23:49

Måste visa er lite fina bilder från Fäboden igår. Färggranna små finkar och söta kaninbebisar.

Fixat över data till nya paddan idag. Tar sin lilla tid. Sen ska man logga in överallt med lösenord och dom hade jag glömt. ?

Den här har E beställt idag, är en kombinerad rollator ovh rullstol. Man vänder på handtagen så kan man dra den. Så fiffigt! Är till och med fotplattor med den ?

Betalt ett lån och nollat mitt ? vita kort? idag. Den kredit jag levt på nu i vinter. Så himla skön känsla.
Är så trött nu så kan knappt hålla mig vaken. Regnet smattrar lite sövande på fönstret också. Skriver mer i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Fredag 29 mars 04:18

Mr X är här. Han somnade med lampan på och släckte den inte förns 3. Som att försöka sova med en strålkastare rakt in i rummet. Men jag var för trött för att orka väcka honom eller gå ut i vard.rummet och släcka själv. Nu kan jag inte sova. Han k...

Av Neta - Onsdag 27 mars 01:06

Med den här jäkla tröttheten märker jag hur min mobilitet försämras också. I synnerhet direkt på morgonen då jag går jäkligt illa. Ont satan då också. Går dåligt jämt och måste alltid hålla i mig nu. Att bära nåt samtidigt försämrar också balansen om...

Av Neta - Måndag 25 mars 22:39


Kom inte receptet med, blir så trött

Av Neta - Måndag 25 mars 22:37


Jag hade spart Chokladvåfflorna Så,dags nu men iaf. Haha! ...

Av Neta - Måndag 25 mars 19:32

Känns som något är fel. Inatt sov jag dåligt men gick inte upp i morse utan sov till 11. Har som ett tryck över huvud och ögon men det är tydligen vanligt vid extrem trötthet. Ringde vc men dom har ingen tid förns i slutet av maj. Fick prata med en ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards