Mina ord och tankar

Alla inlägg den 29 juli 2019

Av Neta - 29 juli 2019 22:50

En av sakerna jag bestämt mig för att göra nu är att ta in städhjälp. En gång i månaden till att börja med. Så smidigt med rutavdraget med. Och den summan det blir kommer jag att ha råd med senare med.
En annan lyx jag aldrig kunna ha tidigare är också att ha en ordentlig buffert.

Hur som helst så idag var första dagen att få städhjälp, jag önskade tjejen som var här och putsade fönstren och hon kommer att komma alla gånger det här året ut. Sen sa hon idag att hon inte hade några planer på att sluta så det fortsätter nog.
Nu är här renare än när jag flyttade in tror jag, hon är så himla noga. Har med sig allt som behövs utom själva dammsugaren. Men trasor, borstar och medel, inga medel som går att köpa i butik heller. Hon var här från 13 till 19.30 Då hade vi lite rast också så klart.
Medans hon fixade härinne så var jag på uteplatsen och fixade alla blommor. Ansat o rensat så nu är dom fina med.

Köpte den här idag. Kontaktgrill, vanlig elgrill och paninigrill i ett. Elle har nåt liknande och är helnöjd. Jag har ju en gasolgrill men den tar upp halva uteplatsen känns det som. Provar så här och låter grillen bli kvar i förrådet så länge. Panini ska det bli snart!

Stundar lite ruskväder i morgon och nån dag till. Men det är väl bara att ta emot. Får väl mysa inne i min nystädade lägenhet.
Nu är det iaf kväller, så godnatt på er!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards