Mina ord och tankar

Alla inlägg den 19 juli 2019

Av Neta - 19 juli 2019 22:27

Äntligen har jag en tvättmaskin. Just nu provkörs den, blev lite snopen för först sa han att det inte gick men nu körs den utan tvätt på prov. Röret vi måste ha behövs tydligen inte.

Köpte den här på Elgiganten.
Slog till på ett våffeljärn med, ett Åviken.

Ursäkta att jag använder skärmdumpar men nu har jag den här med. Ska stå i yttre hallen. För vantar, mössor o sånt.

Slipper frysa på uteplatsen också. Den här har kompisar till oss så vet att den är bra.

Köpte en ny solcellslampa med som ska få sitta i ett rör så den blir lite mer som en gatlykta :-)

Sen köpte jag klädseln till en fåtölj som L åker in och köper på sönd. Fick inte med den idag. Men ska ta bort lilla matbordet i vard.rummet, vi sitter ändå inte där, hamnar jämt i köket. Ist blir det 2 fåtöljer med ett litet runt bord emellan, det bordet står idag där nya byrån ska vara.
Blev även 2 nya badrumsmattor och en ny duschdraperistång. Flög några tusenlappar idag. Men nu har jag det jag tänkt.
Så i morgon ska vi skruva möbler, fixa och dona. L blir kvar här uppe tills vi åker på sönd. Här ikväll o hos E i morgon kväll. Kaniner ska köras till pensionat m.m på sönd först.

Nu ska vi ta en kvällsmacka innan vi somnar.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards