Mina ord och tankar

Alla inlägg den 30 juli 2019

Av Neta - 30 juli 2019 19:47

Idag är det en v sen vi åkte på kanalkryssen, känns som det är längre sen. Jag linkar omkring på min onda fot här hemma. Fattar inte vad det är, aldrig haft ont på det här viset förut. Idag när jag skulle gå till garaget var det som att köra in en kniv just där i fram på vä fot. Får nog kontakta en sjukgymn eller nåt.
Träffat min namne idag. Vi gick till coop och fikade och satt länge och pratade. Visade bilder från Motala och Vadstena. Köpte tre rosa krukrosor jag ska ha i lådan utanför dörren. Inte mkt kvar av dom penseerna. Fixar nog inte att gå med lådan just nu, den är ju tung. Köpte vanlig blomjord med så paulan som stöp i golvet igår kan få en ny kruka.

Va hem med grejerna sen gick vi en sväng runt bäcken. Hade kört igång en maskin när jag gick hemifrån så har hängt den sittandes på duschpallen, rivit ost och gjort en sparrisrisotto idag. Sen åkte foten upp i högläge. Åt risotton m kyckling och egenskördat, sockerärtor och paprika. Ja lite lökblast med. Mojsade hop alltihop. Frös 2 påsar risotto med

Nu gör jag inget mer idag. Tar det lugnt i soffan med foten i högläge.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards