Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 juli 2019

Av Neta - 20 juli 2019 23:10

Vad det har fixats här idag. Mkt småfix men också kopplat in tvättmaskinen, så jag har faktiskt tvättat och hängt idag. Var nog ungefär 6 år sen sist. Kom ju inte ner i källaren till slut så det fick L ta över. Sen har ju C hjälpt mig sen jag kom hit. Så skönt att slippa be om det nu iaf. Han satt upp några buntband under taket på uteplatsen med, för att jag ska kunna hänga galgar i. Har ju en liten torkvinda och den kan jag t.ex inte hänga klänningar i.
Amplarna hänger också nu i förslutna korta kedjor. Kan alltså inte blåsa ner.

Ljuskronan är på plats. Ingen ide att lägga i ljus dock för dom tar fåglarna. Det får man göra när man ska tända. Terassvärmaren står därute.

Och nya solcellslampan. Den ska få ett rör så den kommer upp lite.

Regnmätaren och en annan solcellslampa.

Nya hallbyrån är på plats, bara väntar på innehåll i lådorna. Den var nog lite större än jag tänkt, men va gör det om 100 år. Förvaring behöver man ju alltid.
Nu ikväll åkte L till Elle men dom kommer båda hit i morgon. Meden ny fåtölj till mig och en ny rullvagn. Det ni!
Nu ska jag småplocka lite, sen blir det sängen. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards