Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 oktober 2019

Av Neta - 22 oktober 2019 00:28

Världens bästa X var här och skruvade hop mina stolar idag då jag inte hade stjärnbits till min skruvdragare. Även om jag just nu är lite besviken på honom eftersom han först sa att han skulle komma på min fest och sen helt plötsligt inte ska det. Pga en dans, men jag tror att nån kanske la in ett veto.
Han skjutsar också upp E på fred fm då han ska till Fyris på torsd o sover hos henne.

Rummet börjar bli klart så när som på soffan som jag inte får till fred. J kunde inte denna vecka och jag vill inte fråga L då jag inte tror att han orkar lyfta. Så den solkiga vita soffan får hänga med.

Lite skillnad blir det ju nu med det blå glaset mot en vägg men det blev bra med fåtöljerna framför. Här syns bara en.

Bordet är inne igen med de nya stolarna.

Jag kan ha bänken där men får skjuta den lite då vi sitter där.

Och golvvasen fick bo i hallen. Blev bra tycker jag.

Vardagsrummet känns luftigare och det kommer bli kanon med nya sammetsgardinerna sen. Men spar på dom till advent.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards