Mina ord och tankar

Alla inlägg den 29 oktober 2019

Av Neta - 29 oktober 2019 00:21

Fick tips om att lägga en kudde under högra sidan av bäddmadrassen för att inte kunna sova på den sidan. Så nu har jag lyckats sova på rygg och vä sida. Jag är lite färggrann men värken tycker jag dämpats något. Tur är väl det för jag ska ju kryssa på onsd. Ska äntligen komma iväg på Sannex, evigheter sen sist. Va meningen att C och jag skulle åka men hon fick förhinder, så åker med L och E. L offrade sig då dom spelar hop med ett band han gillar. Tur för mig det. Jag frågade även E så jag ska slippa sitta så mkt själv. Han lär ju dansa.

I morgon ska jag få åka in och klippa mig, börjar bli så långt så det lockar sig i nacken. Då är detvdags. Ska även hämta ut rosor på plantagen och köpa nåt till brorsans grav. Sen skaffa ett ljusnät till min spalje, är som ett svart hål på uteplatsen på kvällen, vill ha lite ljus redan nu. Ett nät är ju inte så,juligt iaf. Sett flera som satt upp slingor och börjat tända. Ska även kolla på skor, typ inneboots.

Börjar bli kyligt nu, måste ut och riva bort vissna växter och peta ner lite lökar. Hoppas jag klarar det snart. Ska även försöka få in bänkarna under grannens balkong nu när dom står utan tak.
Inte varit ute alls de senaste dagarna. Vet inte ens om jag får på mig skor i morgon. Bara hoppas.

Fick den här idag. Visst är den lite söt.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards