Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 oktober 2019

Av Neta - 5 oktober 2019 07:41

Kl är 7 och det är nollgradigt ute men syns ingen direkt frost ändå. Det har regnat i natt, syns på mitt tak över uteplatsen, blåser lite med.
Ser på facebook att det snöade på vissa platser igår här i närheten. Nu får du ge dig vädret!
Ja jag är vaken så här tidigt men ska strax krypa ner igen, ska bara berätta om igår.

Christine ringde på fm, slutade 12 igår, och undrade om vi skulle åka till Gränby. Så igår fick jag åka bil med henne. :-)
Vi åkte motorvägen in, sen till ackis och hämtade upp E som varit på ögon och sen upp till Gränby. Hon kör bra, märks att hon kört mycket. Hittar lite dåligt i stan men hon har ju aldrig bott där. Då är det bra att ha mamma som vägvisare.

Vi shoppade loss lite, fikade och avslutade på Kvantum. Jag köpte mönstrade tumvantar och några roliga gardinomtag på Indiska, några trägalgar, en röd mössa och en ny kniv på Åhlens.

Handlade lite frukt, jordgubbar och kanelbullar på Kvantum. Vi skjutsade hem E och åkte gamla vägen upp till Månkarbo. Konstaterade att vårt gamla hus fått nytt tak och fasaden rengjord, förmodligen inför ommålning. Men fortf inga gardiner eller annat så det ser bebott ut.

Väl hemma var jag glad åt sushin i kylen, va riktigt hungrig trots både korv o fika på GC. Åt och pratade en stund med Leffe i tfn, kom nämligen hit en router han köpt åt mig. Han har mina hårddiskar och ska fixa dom. Tömma den ena till den andra. Vi pratade lite om julresan m.m

Jordgubbarna smakar fortf bra, dom här var jättegoda. Vräkte i mig allihop + en kanelbule till efterrätt haha!

Hämtade min nya lur igår med, större än den jag har nu så den ska jag bråka med idag. :-), hoppas få lite hjälp men blir nog tidigast i morgon.

Nu ska jag krypa ner under täcket igen och ev somna om lite. Annars blir dan så himla lång. Solen är på G, kan bli en fin dag.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards