Mina ord och tankar

Alla inlägg den 7 juni 2020

Av Neta - 7 juni 2020 00:20

Trivs så himla bra nu, bor bra och har ju rensat bort en del människor ur mitt liv.
Satt idag och tokrensade på sociala medier också. Inte klar så fortsätter imorgon. Men från och med nu ska jag bara ha folk kvar i mitt liv som jag mår bra av att träffa. Sånna som ser mig som jag är och inte har så mkt förutfattade meningar.

Firat nationaldag med E, vi firade lite lagom.

Sill och kräftstjärtar till lunch

Tacos på kycklingfärs nu ikväll framför firandet i TV, lite jordgubbar efter det och nån dessert från Lidl som bara smaka sprit. Typ limonchello men för mkt.

Haft regn natten som var så växter och blommor har fått sig en rotblöta.

Den här t.ex som dök upp i min rabatt i Tierp, som jag visste att jag inte satt själv.
Nejlikrot eller Humleblomster, därom tvistar dom kunniga. Humlerot då eller? Haha!

Läst ut sista boken i serien om Westins cafe?. Nu måste jag hitta en ny bra feelgoodserie.

Ska fundera på det innan jag somnar. Kl är över midnatt och det är hög tid!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards