Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 augusti 2020

Av Neta - 5 augusti 2020 22:46

Det berodde på, kan man säga, ett tekniskt problem. Ist för 34980kr ska jag nu betala 55kr, liiite skillnad då. Det var yngsta dottern som upptäckte vad som gjorts fel. Nu återstår att se hur jag får tbx pengarna, har kontaktat skatteverket och har fått ett ärendenr iaf. Alltid något Haha! I värsta fall kanske jag får vänta till nov men det får väl vara så då isf.

Annars tvättar jag och tänker på packning. C var här och hjälpte mig plocka undan lite lösa saker på uteplatsen ifall det skulle bli golvbyte då vi är borta. Blir synd om grannen som ska vattna bara isf. Då måste hon gå runt.

C hjälpte mig också bli av med kartonger, lite tomglas och en kasse med förpackningsplast. Så skönt.
Hon har varit och bytt bil med L och stannade här på hemvägen.

Nu ska jag börja läsa en bok som utspelar sig i Öregrund, lite kul. Handlar om mat och romantik tydligen och är skriven av Christoffer Holst. Den heter Solsken & Parmesan.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards