Mina ord och tankar

Alla inlägg den 24 augusti 2020

Av Neta - 24 augusti 2020 23:46

Så här såg det ut när dom gick på lunch, min soffa och bordet uppe i backen. Som ni ser har dom grus under och har skruvat de innersta brädorna.

Så här blev det 2 timmar senare, gick fort på slutet. Dom la trallen runt min perennrabatt och färlängde golvet med 3 1/2 planka framåt. Golvet är också höjt upp till blecket vilket underlättar mycket för mig.

Något jag inte tänkt på var ju att uppsteget blev högre från gräset åt sidan. Så högt att jag har svårt att klara det utan stöd. Men vi ska ju lägga golv även där så allt blir ju samma nivå men tills dess undviker jag nog att gå ner där. J har inte svarat på när han kan så jag hoppas det inte dröjer för länge. L skulle ju hjälpt mig men han sket i det.
Problemet är nu hur jag ska få pelargonerna upp på golvet och den bänk jag ska ha där. Funderar på plocka av dom gröna tomaterna och slänga tomatplantorna. Dom tar för mkt plats. Ska inte ha så mkt saker på golvet. Nästa år ska jag inte ha grönsakslådan heller utan bara den blå med örter och pallkragarna.
Ska även ha upp mitt tak och under sovrumsfönstret ska jag ha 2 stolar och en av bänkarna mellan. Under det taket. En bänk hoppas jag J vill ha, annars säljer jag den. Ska betsa alla 4 och ev spaljén om jag nu fixar det. Kan ju inte stå så länge.

I morrn får jag äntligen träffa C igen. Tjejerna och jag ska på kina och äta. ? då får jag åka hennes bil igen, åker ju inget bra i Ls egentligen. Den är trång och låg.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards