Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 november 2017

Av Neta - 16 november 2017 00:49

C försöker lugna mig och jag tror också det är lugnt där hon är. Samtidigt gick ambassaden ut med krisinfo idag. Mest för dom i Harare så klart. Presidentparet sitter i husarrest och deras epok sägs vara över. Ja det får vi väl verkligen hoppas. Vad kan hända annars?

Kyrkan överväger att skicka hem tjejerna tidigare ? när det lugnat ner sig? men själva vill dom inte alls det. Tycker dom kan åka någon annanstans tills det lugnat sig men så fort går det nog inte, dom har ju bara en månad kvar där nu. C kan säkert få åka dit igen, kanske inte 4 månader men iaf.
Jag tycker dom ska åka nu, innan det blir värre. C vill inte, hon trivs så bra och har ju lite kul planerat men det är läge för att agera vuxet och förnuftigt nu.

Dom fick idag också veta att en annan sak. Jag fullkomligen kokade när jag fick höra det. Jag var irriterad på en personen redan innan dom åkte. Ångrar nu att jag aldrig påpekade det. Anmäler inte dom det här kommer jag att göra det.

Dagen har för övrigt använts till att tvätta juldukar och röda handukar. L tycker inte det funnits nån anledning till att göra det förut. Dom har ju bara legat i tvätten sen januari.
Det var meningen att han skulle ta reda på dynorna också men det hann han inte. Han har ju tvättat 2 hela maskiner. Undrar om han drog runt dom för hand? Haha!

Han åkte faktiskt till Fullerö och bytte min citronslinga också, en citron var spräckt. Dom kollade i butiken att den lös och att den var hel. Upptäckte nu ikväll att det var avskavd färg på 3 skivor. Inte mycket men det kommer ju att synas då den lyser. Blir så trött! Det är som genomskinlig gul färg. Har sån glasfärg men hur blir den på plast?
Hans kommentar, den duger!
Hur vet han vad jag tycker om det? Det duger inte alls!














Såg den här på Fb idag och habegäret slog till direkt! Går att skriva ut som tur är. Kanske ska ha lucköppning på bloggen rent av. Får nog bli så!

Nu ska jag småfixa lite, sen är det godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards