Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 september 2021

Av Neta - 9 september 2021 22:40

Trots att det var onsdag gjorde jag soppan jag la ut igår. C såg det och bjöd över sig på den. E var på möte och C stannade hela kvällen. Så mysigt att få umgås med henne också. Det händer inte ofta. Bara när vi haft våra familjegrejer. Ja och så på Gotland då så klart. Vi poppade popcorn och hade så trevligt.
På sönd ska hon och jag ut på lite kul med.

Senaste dagarna har vi haft lite sommar igen. Idag satt vi ute på baksidan till solen gick ner. Så skönt.
På em gick jag till pergolan för har inte varit där på några dar. Men där var bara Lena och Linnea. Ja Indra förstås och senare kom både Vivianne och Elle.
E har bråda dagar nu inför parasportdagen. Idag var hon sliten. Vi satt utanför henne en stund men sen gick vi in var och en till sig och gjorde mat. Sen kom hon över på baksidan en stund. Vi delade på äpplena vi fått av Mi o Ma. Vi pratade lite om hennes möte igår och jag ska följa med på dagen och hjälpa till lite. Vi blir nog hela familjen där. Hoppas det kommer mkt folk. Man får se många olika sporter, prova på själv med. 19 sept kl 11 på Fyrishov.
Segling (får man inte prova på men se en anpassad båt), rullstolsdans, racerunning, bowling och mkt annat kul.


Min mat blev lite kallskuret med fetaost och ett bakat päron.


Fick så fina äpplen.


Här kan ni se lite av det som händer på Fyrishov den 19e. Tillkommit en del saker med.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards